sdfdsfds Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 I går når jeg hadde av felgen og det dekslet som er over bakhjulet på høyre side med bensinlokket så jeg at det lå en liten hvit plastank der, hva er denne til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 I går når jeg hadde av felgen og det dekslet som er over bakhjulet på høyre side med bensinlokket så jeg at det lå en liten hvit plastank der, hva er denne til? Smuglersprit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 har denne på min jeg og, det går en slange fra bensintanken til denne, den har noe med luftinga av bensintanken å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Ok Har aldri hatt av det dekslet før, så forsto ingenting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 faens drittank. samler seg alt mulig dritt der oppe og er ett yndig ruststed. Lage noe sånt da..sukk |Hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå