x25Touring Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Fikk solgt 325`n på torsdag, kikket i avisa og fant denne. Planen var egentlig en Golf til kjerringa, men tror dette ble mye bedre Ho var jo også strålendes fornøy når ho fikk prøvd den en tur. Bilen er veldig god å kjøre, men det er mye rust i bunn av dører og bakluke. Ellers er det null feil med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Så jo absolutt brukbar ut den der.... Hvor mye måtte du gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Såg fin ut den, liker den leppa som du har bak på fangeren der, tror det er ac schnitzer sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Så jo absolutt brukbar ut den der.... Hvor mye måtte du gi? Tror jeg har kjøpt Norges billigste E36, fikk den for 20000,- Det må også sies at den ser bedre ut på bildene enn i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Såg fin ut den, liker den leppa som du har bak på fangeren der, tror det er ac schnitzer sin.. Stemmer det, har leppa forran også + en liten vinge/spoiler til bakluka som de hadde tatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Grattis med bilkjøp! \:D/ Den leppa var fin! Hvor kan jeg få tak i en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Grattis med bilkjøp! \:D/ Den leppa var fin! Hvor kan jeg få tak i en sånn? Takker, vet egentlig ikke hvor man får tak i AC Schnitzer deler henn. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Så jo absolutt brukbar ut den der.... Hvor mye måtte du gi? Tror jeg har kjøpt Norges billigste E36, fikk den for 20000,- Det må også sies at den ser bedre ut på bildene enn i virkeligheten. Uansett om den er litt sliten ser det jo ut som et godt kjøp! Har den rullet mange km? 318i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Så jo absolutt brukbar ut den der.... Hvor mye måtte du gi? Tror jeg har kjøpt Norges billigste E36, fikk den for 20000,- Det må også sies at den ser bedre ut på bildene enn i virkeligheten. Gratulerer ...20000,- kroner var jo ikke mye, men man kan se på bildene at det er mye rust på bakluken og ved hjulbuen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Det var jaggu billig.. Er det en 318 da eller? Gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Grattis med bilkjøp! \:D/ Den leppa var fin! Hvor kan jeg få tak i en sånn? Ac Schnitzer deler kan du høre med GS eller Bavaria.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 318i ja, den har gått 245000km, men bærer ikke så veldig preg av det inni. Bilen er generelt veldig fast og fin, bare synd det er så mye rust på den. Den er forresten bra for rust under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er det gjennomrustet eller bare i overflaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Tror det er i overflaten. Men det kan være det har gått for langt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå