Gå til innhold

E30 vs E28 på bane..

Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo festlig at Ole Jørgen kjører på 1.11 og Tommy Rustad kjørte på 1.09 med M5 på autofil :)

Jeg kjørte på 1:18 med min 318(is) andre dagen jeg var på rudskogen. med IR laptimer..

Har forøvrig ingen tro på at original 528i vil henge på en original 325i eller 318is for den saks skyld.

Nå har jeg GPS logger og laptimer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte på 1:18 med min 318(is) andre dagen jeg var på rudskogen. med IR laptimer..

Om det er du som har en sølv E30 318iS så husker jeg deg. Kjørte forbi deg et par ganger i fjor. Om du da husker en bråkete sort E30 M3 :)

det stemmer. Det vil si at det stemmer at bilen er sølvfarget.

Jeg kjørte bare ettpar runder på maks attack gjennom storsvingen grunnet mjuke gatedekk, så jevnt over kjørte jeg ganske mye senere enn 1:18.

Min gps laptimer kostet 3500 + ett minnekort til 150kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kamerater av meg har E28 528. Jeg har 325 E30. har ikke sjangs te å ta de på aks og sånn. Uansett om jeg girer perfekt...

Hvem bryr seg vel om aks i denne sammenheng? Det er da ikke am-car det er snakk om her.

Ps, hvor mye føler du at du blir knust i aksen? Nyskjerrig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kamerater av meg har E28 528. Jeg har 325 E30. har ikke sjangs te å ta de på aks og sånn. Uansett om jeg girer perfekt...

Hvem bryr seg vel om aks i denne sammenheng? Det er da ikke am-car det er snakk om her.

Tipper på det samme som en 320 mot en 325.. 325 kommer ikke forbi opptil 100 kmt , men etter det så er det mega hade!

Hvis du Espen, ligger bak en 318is.

Greier du ikke ta han på langsletta på rudskogen ?

Har intrykk av at en 318is ikke er så veldig rask etter 100 jeg. Selv har jeg ikke hatt noen problem og kjørt om en 318is etter 100 mens han ga bånn spiker. Og dette på en kortere strekning en rudskogens. Jeg lå ca en bil lengde bak, vi hadde begge 100 kmt i timen ut av en sving, så sa han gi bånn gass , og jeg ga gass + kjørte rundt hann mens han lå på full spiker.

Så for meg at en M3 ville parkere han med nesten 2/3 av sletta der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 318iS jeg ikke greier å knekke på Rudskogen. Alle de andre tar jeg. Klart, hadde jeg satset alt og tatt annet sporvalg inn i svingen etter langstrekket så hadde det kanskje gått. Men O.J er ikke den som gir seg så lett, så det tør jeg ikke.. :roll: Det sier seg vel selv at det går jevnt, når rundetidene er nede på 1.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Til han som skrev at jeg måtte ha bomgiret, Nei, jeg bomgiret ikke!! ;):P Sett at vi ligger nedover motorveien i 80. han trykker til og det samme gjør jeg. Da klarer ikke jeg å ta han igjen! Er ikke sånn at han drar evig i fra, men blir liggende en billengde eller 2 foran. Men har aldri prøvd etter 120og sånn da. Kan jo være det går da!!..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 318iS jeg ikke greier å knekke på Rudskogen. Alle de andre tar jeg. Klart, hadde jeg satset alt og tatt annet sporvalg inn i svingen etter langstrekket så hadde det kanskje gått. Men O.J er ikke den som gir seg så lett, så det tør jeg ikke.. :roll: Det sier seg vel selv at det går jevnt, når rundetidene er nede på 1.10

Såvidt jeg har skjønt har fyren vært aktiv utøver innen motorsport (bilsport) i mange år, så han kan nok kjøre, og bilene han kjører fra viser vel bare at føreren kan ha mye å si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har skjønt har fyren vært aktiv utøver innen motorsport (bilsport) i mange år, så han kan nok kjøre, og bilene han kjører fra viser vel bare at føreren kan ha mye å si. :)

Jeg har også fått info om at han har drevet aktivt innen motorsport før. Og det er jo ikke tvil om det at en dyktig sjåfør kan kjøre fort med det meste av biler. Men om en og samme sjåfør kjører forskjellige biler, så vil jo den mest potente bilen vanligvis være den raskeste også. De andre som kjører E30 318is kjører vel tider på Rudskogen som er 1.15 og oppover tenker jeg. Det er STOR forskjell på det og 1.10. 1.10 er jo bare ett sekund bak Hr.Rustad`s armåndsurklokkede M5 tid.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...