Hr.smith Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 ska bytte motor i min e36 320 til en e36 325 motor. Noen som har gjort det før og har noen tips? Samme motorfester? Ledninger osv?? Er det mye arbeid? Et annent smp, er det stor forskjell på de motorene akselerasjonsmessig? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Plugg and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 ska bytte motor i min e36 320 til en e36 325 motor. Noen som har gjort det før og har noen tips? Samme motorfester? Ledninger osv?? Er det mye arbeid? Et annent smp, er det stor forskjell på de motorene akselerasjonsmessig? Takk for svar! nett montert på min. 3 uker siden.. funker enormt bra hehe... monter grenrør med ein gang.. dyrt men bra:) bra drag i dessa har du motor eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 ska bytte motor i min e36 320 til en e36 325 motor. Noen som har gjort det før og har noen tips? Samme motorfester? Ledninger osv?? Er det mye arbeid? Et annent smp, er det stor forskjell på de motorene akselerasjonsmessig? Takk for svar! Iht til BMW klarer E36 325i 0-100 Km/t på 8,0 sekunder og har en toppfart på 233 Km/t. E36 320i klarer 0-100 Km/t på 9,9 sekunder og har en toppfart på 214 Km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 dette høres fra ut! er det nødvendig å bytte girkasse også? er vel det...! åssen blir det m forsikring? det de ikke har greie på har de ikke vondt av kanskje! Hvor mye må jeg ut med for en slik motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 er det forresten normalt at 2. giret går til 80, 3.giret og kun til 120 på en e36 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 trenger ikke skifte girkasse..bare å slenge motoren rett nedi og begynne og kjøre tror jeg hadde bare 85km/h i 2.gir på min gamle E36 320..så stemmer sikkert det.. mener jeg har rundt 100km/h i 2.gir nå og 155km/h eller noe sånt i 3.gir..skal teste ut en dag da aks skal filmes..aksen er det Stor forskjell på hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 dette høres fra ut! er det nødvendig å bytte girkasse også? er vel det...! åssen blir det m forsikring? det de ikke har greie på har de ikke vondt av kanskje! Hvor mye må jeg ut med for en slik motor? Det de ikke vet har de ikke vondt av frem til den dagen du eventuelt skulle være så uheldig og krasje..??..Eller "ser" man ikke no forskjell på disse to motorene? Jeg vet hvertfall at ved "større" motor-bytting så kan det smelle ganske bra fra forsikringa/politi/biltilsyn? hvis det viser seg at du har annen/større motor enn det som er registrert! Det er hvertfall dette jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Motorene er helt like bare at det er 2,0 liter på 320 og 2,5 liter på 325 Dem oppdager garantert ikke noe hvis du skulle kræsje Hvis dem ikke kjører den i benk eller skrur opp toppen for og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 Takk for alle svar! dette høres knakene ut! må bare finne meg en 325motor fort som fæen! Kan ikke kræsje bmwn har nettopp smelt m bilen te dama og fått så ørene flagra! Har ikke råd te mere sånt! Siden jeg er så godt igang med spørrerunden kan jeg likegodt spørre om noen har bytte foringer på en e36 som min? Er det mye jobb? Trenger jeg noe spess verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå