jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Den beste løsningen er jo å kjøpe seg en spiller med alt i.. In-dash dvd/mp3/cd/7"skjerm/ etc.. jasså einstein sier du det ? ;=) kanskje det har noe med pris å gjøre, wild guess.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 veldi fint innfelt den skjermen. men er det ikke problematisk å se på den... og du kan jo ikke justere noe... jeg skal ta et bilde av spilleren søskenbarnet mitt har satt inn i en e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det skal sies at dette var et prosjekt ifra min side! Jeg synes selv jeg var MEGET heldig med innfellingen! Fint å se på skjermen. Skulle tro det var beregnet for 7" skjerm! Jeg er iaff fornøyd med resultatet. sjekk ut filmen min, der ser du hvor bra det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Det skal sies at dette var et prosjekt ifra min side!Jeg synes selv jeg var MEGET heldig med innfellingen! Fint å se på skjermen. Skulle tro det var beregnet for 7" skjerm! Jeg er iaff fornøyd med resultatet. sjekk ut filmen min, der ser du hvor bra det ble Film? hvor ? en link hadde vært greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Det skal sies at dette var et prosjekt ifra min side!Jeg synes selv jeg var MEGET heldig med innfellingen! Fint å se på skjermen. Skulle tro det var beregnet for 7" skjerm! Jeg er iaff fornøyd med resultatet. sjekk ut filmen min, der ser du hvor bra det ble Film? hvor ? en link hadde vært greit På side 1 er filmen.... Og da er det oxo en link der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 jøss, la ikke merke til det sist jeg sjekka bildene jeg, der kan man se, ikke så lett å få med seg alt Men det så bra ut som jeg har sagt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Det der såg knall bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Hvilket merke er denne skjermen og dvd spilleren, pris og evt. link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er av merket 'Pyle' kjøpte det privat for 2tusen. Men ta kontakt med autoshineshop.no, dem har kit til 2tusen. skjerm og spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå