alexrh Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Hvis ikke tidsfristen / avtalen er overholdt så hadde jeg krevet kraftig avslag i pris. Hadde jeg hatt avtale om en uke og så hadde det tatt over tre hadde jeg krevd leiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg bestilte før bilen til brodern ble "lagt in" ...så jeg viste ikke at det skulle bli sånn... Men en annen ting som er passe irriterende er at hver gang vi snakker med dem, så stiger prisen Første gang jeg snakket med dem, så ble det 8 k + prisen for ny forskjerm... sist jeg snakket med dem så ble det vertfall over 10 sa de.. Bordern hadde fått fast pris på 15 k for hele bilen, men nå antyder de at den åg blir dyrere....hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Høres jo seriøst ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Høres jo seriøst ut.. Nei, nettop reiser bort der nå jeg, satser på at sjefen sjøl er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Er nok viktig å få prisoverslag på slike jobber skriftlig. Da har de liten mulighet til å kreve mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 du har fått en pris..da betaler du det..enkelt og greit! makan til useriøse folk sier jeg bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Var bortom og fikk tatt en titt, men fikk ikke se noe til bmw`n....brodern sin bil derimot sto der, omtrent ferdig! Var ganske beroligende å se at den var kanonbra!! Fytti katta for en bra jobb de har gjort med den, og til syvende og sist er det jo resultatet som teller Satser på å få min midt i neste uke ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Fått tilbake bilen no?? Vart den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg bestilte før bilen til brodern ble "lagt in" ...så jeg viste ikke at det skulle bli sånn...Men en annen ting som er passe irriterende er at hver gang vi snakker med dem, så stiger prisen Første gang jeg snakket med dem, så ble det 8 k + prisen for ny forskjerm... sist jeg snakket med dem så ble det vertfall over 10 sa de.. Bordern hadde fått fast pris på 15 k for hele bilen, men nå antyder de at den åg blir dyrere....hmm.... Snodige typer.... begynner å nærme seg hellakkerings priser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 ...jaja, den som venter på noko godt..... Håpar prisen vert bra, og resultatet upåklageleg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jaja, nå nermer det seg stort Muligens imorgen kveld...den er lakkert nå, og skal skrus sammen imorgen.. Brodern fikk sin tilbake idag, og FYFAEN så skamrå den var blitt....ble helt satt ut når han kom kjørte opp i gardsrommet her idag morres.... For en vanvittig god jobb de har gjort.., så som du ovex sa - den som venter på noe godt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Jaja, nå nermer det seg stort Muligens imorgen kveld...den er lakkert nå, og skal skrus sammen imorgen..Brodern fikk sin tilbake idag, og FYFAEN så skamrå den var blitt....ble helt satt ut når han kom kjørte opp i gardsrommet her idag morres.... For en vanvittig god jobb de har gjort.., så som du ovex sa - den som venter på noe godt... :D Har han bmw også ? i såfall må du ta bilder av den også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, nei han har nok ikke bmw desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Ser for meg Aguilera tar seg en stripe i lokal miljøet og viser det lakkerte gliset sitt Skal montere fronten, øyelistene og vingen på i morgen, så jeg er i ekstase -bilder kommer- (før/etter) Er det vanskelig å legge mørk solfilm som en streamer i frontruta? vurderer å teste det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 åhhh...om eg ska??? Gjett om eg ska ta en tur på "stripa" her imårå når eg hente an WOOOHOOOOO så eg glede meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå