Kenzuke Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Du er bra lei av alt som heter sol å sommer når du gjør slikt http://www.big-boys.com/articles/parafire.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 haha! Trodde lenge jeg satt å så på et dødsstup faen så ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 haha! Trodde lenge jeg satt å så på et dødsstup faen så ekkelt. Trodde jeg åsså i begynnelsen!! Hører bare fyren roper Holy shit når dritten går opp i flammer Var sikkert til en filminspilling eller noe i samme gata Lurer på om han fikk mye peng ford noe sånn?? Skulle hatt MINST 1 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 heheh, en M5, er et minimum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 WOW! Lurer på hva som gjør at en person gjør sånn (Uten om den M5'en da så klart ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Håå!! Han var passe badass. Stirr døden i øyene Med mindre det var planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Det derre va bare SKUMMELT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Tror nok det der var planlagt. Han kan umulig være så dum å sikt i nærheten av fallskjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 ...dette var garanter planlagt...men vert sikkert litt skjelven i knea når det faktisk skjer...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 syko fyr det der ja.... "tenk" om reserve skjermen ikke åpner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg kjører heller i 300 Km/t på Autobahn enn å hoppe i fallskjerm etc. Min bedre halvdel drømmer om en romantisk tur i varmluftballong...no way. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå