Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har jo vraka e30`n og tida strekker ikke til å få bygd to biler i år og har ikke plass til to siden jeg nå har kjøpt en ny e30. Derfor selger jeg nå min e21 82 modell 320. Bilen er hel, det følger med ekstra panser, ekstra bagasjelokk, to nye hjulbuer, to stk 323 motorer med mekanisk innsprut, masse frontlykter, baklykter og plastdeler (grill og den plata mellom lyktene bak) Bilen er delvis ribbet da jeg rakk såvidt å begynne litt Håper denne bilen får et godt hjem og blir fin Kom med bud hvis noen er interessert! Bilder ligger på galleriet mitt! Send PM eller sms til 98681170 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 BMW er ombygget i mange rare varianter, men jeg har aldri sett e30 compact. Du har jo et godt utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 hehe.. kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvilken tilstand er det på motorene og hvilken girkasse står i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 den ene vet jeg ikke hvordan er, men ifølge han som hadde den så gikk den veldig fint, den andre skulle visst være veldig bra, med ny overhalt topp og sånn. Bilen hade gått 159000 når de tok ut motoren og det var hvertfall veldig lite! Kom med bud, alt selges samlet, billig! Kommer noen med 5-6 tusen så går alt!! heh. alt står i Skien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hadde det vært litt kortere avstand skulle jeg seriøst vurdert et kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 bilen er tøff, synd jeg ikke har tid til den, henta akkurat en ny e30... Bare å komme med bud folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå