jimrisan Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Er ikke dette veldig billig? Bilen ser jo også veldig fin ut.... Bare lurer jeg.... http://finn.no/finn/car/object;pdc=1116 ... 9958&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Det er ganske billig, så lenge det ikke er noe feil med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Faren min skal selge sin E39 1998 mod 520i steptronic. Med en del utstyr og fete 17" kant felger. Allt er strøkent. Den er mørk rød. Si ifra om det kan være noe. Så kan jeg høre om pris og mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Eg ser at det står "Follow-me home"-lys som ekstrautstyr på den 520ia. Hva er "Follow-me home"-lys? Aldri hørt om før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Det er fjernlys som står på etter at bilen er slått av. sånn at du kommer trygt hjem i mørket Antioverfalls triks fra USA Creds!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Stemmer det. Er ikke bare for anti-overfall, men er toppers både i mørke garasjer og utendørs. Har det på foreldrene mine sin amerikanske Voyager. Slår man av lysbryteren etter tenningen står nærlysene på i et halvt minutt eller noe slikt. Kan slås av med fjernkontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hmmm.. Ikkje dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Nei..."Follow-me-home" lys er faktisk ikke så dumt som det høres ut til hvis man parkerer nederst i haven og skal gå mot inngangsdøren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå