Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 http://svt.rude.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hahaha blir bra rød i ansiktet etter den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 ehheh, litt upraktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 ...sida er fjerna fikk eg beskjed om......sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 ...sida er fjerna fikk eg beskjed om......sukk.... Neeiii!!! Den som var så SYKT morsom!!! Har sett på den hver dag i 2 dager nå! Så sykt morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ingen som har lastet ned filmen da? Edit: Fant den i cache'n på browseren min og la ut på ny: http://sublime.stud.hive.no/temp/svt.html Neeiii!!! Den som var så SYKT morsom!!! Har sett på den hver dag i en uke nå! Så sykt morsom! I en uke? Det er jo opptak fra TV den 28. mai... i følge den svenske siden.. altså to dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 hm... Jeg har hvertfall sett den mange nok ganger til at det har vært det... Følger ikke helt med hvilke dager det er Leser til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Fy faen for ei fæl kjerring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 at d går an... haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hehehe...den var faktisk utrolig morsom...imponerende flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Genial den der! Vi startet Datakort kurset med den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Dritbra..Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hehe, den var jo konge.. Litt flaut da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Når en tenker etter så er det ganske så utrolig at tiss/promp er artig den dag i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå