Gå til innhold

rensing av stoffinnteriør

Bmwray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har brukt sånn rensemiddel til tepper som jeg kjøpte på rema

Det ble rent men ikke rent nok

Spraya på og gnei med en tørr klut, synes dørtrekket på begge sider forran ble litt slitt, kan det bli slitt av og gni mye med et tørt håndkle:?

det er hardt på sidene under håndtaket der

Noen andre middler som dere kan anbefale? :)

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har brukt sånn rensemiddel til tepper som jeg kjøpte på rema

Det ble rent men ikke rent nok

Spraya på og gnei med en tørr klut, synes dørtrekket på begge sider forran ble litt slitt, kan det bli slitt av og gni mye med et tørt håndkle:?

det er hardt på sidene under håndtaket der

Noen andre middler som dere kan anbefale? :)

Takker for svar

Ja...interiørstoffet i en bil (ikke gulvteppet) kan bli ødelagt ved at du bruker skum og forsøker å gni skummet/skitten av. Normalt bruker man damprens (enzymer) til dette arbeidet fordi det medfører vesentlig mindre slitasje på stoffet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Upholstery Cleaner fra Valvoline. Sprayes på, og blir et skumlag oppå stoffet. Dette støvsuger du av. Ble ganske så rent og pent det, helt ok til vanlig renhold, men tviler vel på om det tar de verste flekkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som duger er en skikkelig rensemaskin. Jeg tar en omgang på interiøret mitt hvert år med det resultat at bilen både ser fantastisk ut og lukter godt inni :) Det finnes firma som leier ut slikt firma, eventuelt så koster det vel en tusenlapp å få en proff til å gjøre jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...