Bmwray Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei Har brukt sånn rensemiddel til tepper som jeg kjøpte på rema Det ble rent men ikke rent nok Spraya på og gnei med en tørr klut, synes dørtrekket på begge sider forran ble litt slitt, kan det bli slitt av og gni mye med et tørt håndkle:? det er hardt på sidene under håndtaket der Noen andre middler som dere kan anbefale? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 HeiHar brukt sånn rensemiddel til tepper som jeg kjøpte på rema Det ble rent men ikke rent nok Spraya på og gnei med en tørr klut, synes dørtrekket på begge sider forran ble litt slitt, kan det bli slitt av og gni mye med et tørt håndkle:? det er hardt på sidene under håndtaket der Noen andre middler som dere kan anbefale? Takker for svar Ja...interiørstoffet i en bil (ikke gulvteppet) kan bli ødelagt ved at du bruker skum og forsøker å gni skummet/skitten av. Normalt bruker man damprens (enzymer) til dette arbeidet fordi det medfører vesentlig mindre slitasje på stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har prøvd Upholstery Cleaner fra Valvoline. Sprayes på, og blir et skumlag oppå stoffet. Dette støvsuger du av. Ble ganske så rent og pent det, helt ok til vanlig renhold, men tviler vel på om det tar de verste flekkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Det eneste som duger er en skikkelig rensemaskin. Jeg tar en omgang på interiøret mitt hvert år med det resultat at bilen både ser fantastisk ut og lukter godt inni Det finnes firma som leier ut slikt firma, eventuelt så koster det vel en tusenlapp å få en proff til å gjøre jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg brukte en boks fra 3M for å rense min invendig da forrige eieren røyket i bilen, Blei bra resultat, men skal ta rense maskinen når det blir bedre vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå