Gå til innhold

Test av nye M5 nå på Autofil!


Anbefalte innlegg

Dagens link;

http://www.finalgear.com/

her kan du laste ned de aller fleste top gear og fifth gear episodene!

fift gear er channel 5 sitt bilprogram, og er på mange måter mer interessant enn talkshowet til Clarcson.

Både Vicky og Tiff som var i topgear før er nå i fifth gear.

Anbefales..

Er nedlastingssidene nede...eller er det bare jeg som ikke vet hva jeg skal gjøre ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens link;

http://www.finalgear.com/

her kan du laste ned de aller fleste top gear og fifth gear episodene!

fift gear er channel 5 sitt bilprogram, og er på mange måter mer interessant enn talkshowet til Clarcson.

Både Vicky og Tiff som var i topgear før er nå i fifth gear.

Anbefales..

Er nedlastingssidene nede...eller er det bare jeg som ikke vet hva jeg skal gjøre ? :?

Siden er flyttet til en anne server... om du har problemer nå, så er du ikke alene, jeg kommer ikke inn på den ny siden enda.. Måtte vist en omstilling av DNS for at jeg skulle komme inn, å det kunne ta noe tid.

Men siden vil fungere igjen, men som sakt; gi den litt tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fillern.. har programmet gått allerede... sukk da må jeg nok inn å se på nettet.... viss det er i nærheten av M3 reportasjen så må det bare bli bra.

Så forresten M5´n i levende live på Våler forrige helg... sikle sikle sikle.

mye bra Bmw generelt på gatebil i år. BRA!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at JE Larsen er en tulling. Siterer ofte feil innen tekniske spesifikasjoner og andre fakta. Utrolig irriterende, selv om d skal være for alle, så er d irriterende for en bilinteressert som meg å få feil opplysninger.

Ellers så har han sagt at Seat Leon Cupra var like bra som E46 M3 (!!!!), Rustad rettet på ham selvsagt. Men den uttalelsen bør gjøre ham til dette forumets samfunnsfiende #1.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange Autofil repriser på Nrk.no her en natt. Var litt morsomt når Larsen sa: "men Tommy vi bryr oss vel ikke om bremser" eller noe i den duren.

Da ble Tommy grundig irritert så jeg hehe. Morsomt med grønnskolinger som ikke skjønner at man kan kjøre fortere når man har bedre bremser!

Blir imponert over den kjøringa til Tommy selv om han også har utalt ting som ikke stemmer helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er jo gode ting for larsen, derfor er top gear mye bedre, de sier det de mener, på godt og vondt, ofte troverdig...er ikkje mulig å vite ka larsen liker og ikkje liker, han snakker så varmt om alt han tester......

den beste autofil episoden er 25.04 tror jeg

de båtene er det sykeste jeg har sett, (nor-tech) og så lamboen og ferrari på slutten liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har han sagt at Seat Leon Cupra var like bra som E46 M3 (!!!!), Rustad rettet på ham selvsagt. Men den uttalelsen bør gjøre ham til dette forumets samfunnsfiende #1.......

Måtte sjekke det her gitt. Det var i episoden med Leon Cupra R. Han sa aldri at Cupraen var like bra som en M3. Han er da ikke komplett idiot heller. Han snakket om at den så sintere ut/var mindre nøytral enn M3. Er STOR forskjell på det og å si at den er bedre. Tross alt koster en Cupra R 419 000 kr og M3 mye mer.

Det som er å legge merke til er at han kaller Leon for Leone hele tiden :P

Hvordan Tommy ratter bilene når det er regnvått og glatt er helt sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...