Espen|3k Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Tenker ikke på mye annet enn E30 M3 om dagen, og er på heltid klar for å suge til meg info og bilder av disse... Ser at flere her på forumet har E30 M3 og det hadde vært veldig kult å få sett alle disse, så post gjerne et bilde eller to, eller tre, og gjerne litt info om mods/planer Da hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 her er min -88 M3 mine planer: -bytte ALT av understell (foringer, dempere, bremser etc) til bedre saker -bygge turbo -bur og "bøttestoler" (ikke bestemt meg for hel- eller halv-bur) -hvite 18" bbs-felger bilden skal bygges for å kjøre på bane og ha det mest mulig morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Pen bil!! hvor mye ligger sånt no på i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Gruppe N understell Gruppe N traversforinger E36 M3 3.2L bremser foran 25mm hovedbremsesylinder (23mm originalt) K-mac justerbare camberplater foran 8x18 O.Z Racing superleggera med 225/35 dekk rund baut. Interiør: Urørt originalt med de "store" recarostolene. Motor: Urørt original S14 B23. 195Hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er mulig jeg har skrevet at E30 er en 25 år gammel konstruksjon, men den er allikevel utrolig fin når man ser på disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Elsker M3 E30, Den er så pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 E30 M3 er vel noe av det råeste BMW har laget... Skulle hatt en slik en jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Min '89 M3 Bilen er orginal bortsett fra Supersprint anlegg og 17" BMW/BBS felger. Planer finns det alltid, men økonomien setter visse grenser for alt. Så det blir nok å holde den orginal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Pen bil!! hvor mye ligger sånt no på i pris da? DYRT! bare delene til turbo-bygging kom på ca 70000,- og da har jeg ikke tatt med arbeid og renovering av motor. understell: 14000,- bremser: 15000,- foringer: 3000,- stoler: 5-6000,- bur: 5-10000,- + MASSE annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg bare MÅ stille dette spørsmålet: Hvorfor turbo? Om du bygger bilen for å kjøre på bane så kan jeg garantere deg at du vil greie lavere tider, og få en bedre balansert bil om du bruker 70K på motoren. Karboninnsug, større spjeldhus, grovere grenrør, større ventiler, hvassere kammer, A/N(eller datasprut) For 70K skal du greie å hente en 250-270Hk, og med tilsvarende bremser og understell så får du en sykt bra banebil!!! Bygger du turbo så greier du bare å slædde og spinne, og vil oppleve at alle sugemotor M3ène kjører fra deg rundt banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 drømme tema dette da.... mye fine biler. mat på med flere de som har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 drømme tema dette da.... mye fine biler. mat på med flere de som har.. Yes indeed, bare måtte starte en slik tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Noen bilder av min Sport Evo..... Planer for neste år: Mov'It bremser fremme, Racing understell, 17/18 tommere, halv-bur, 4-punkt seler, nytt grenrør/eksosanlegg, carboninnsug m/ alpha N hjerne, vassere kammer, carbon dash, datasprut, større ventiler og poly-foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Høres bra ut Per Kristian! Bra det ikke ble salg! Leste noe om det et sted, kan ha vært på dtmpower eller s14.net kanskje... Vannvittig pen og rå bil... Endelig kom de bildene på nett =) Planene høres meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg bare MÅ stille dette spørsmålet: Hvorfor turbo?Om du bygger bilen for å kjøre på bane så kan jeg garantere deg at du vil greie lavere tider, og få en bedre balansert bil om du bruker 70K på motoren. Karboninnsug, større spjeldhus, grovere grenrør, større ventiler, hvassere kammer, A/N(eller datasprut) For 70K skal du greie å hente en 250-270Hk, og med tilsvarende bremser og understell så får du en sykt bra banebil!!! Bygger du turbo så greier du bare å slædde og spinne, og vil oppleve at alle sugemotor M3ène kjører fra deg rundt banen Enig med denne karen her. Du får bedre respons uten turbo og kan kjøre fortere enn med turbo selv om du får mye mer effekt med turbo. På Autofil messa stod det en E46 racing/rally bil med en S14 motor på 2,8 liter tror jeg og med 380 hestekrefter så potensialet er stort selv uten turbo. Spurte en av de hvorfor de ikke hadde satset på en nyere 6 sylindret M3 motor og svaret var at de fikk lavere vekt med den gamle 4 sylindern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå