Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Espen M33, Bruk BBCode når du legger inn store bilder, for da resizes de og blir klikkbare i stor størrelse. Du paster bare inn adr til bildet, markerer adressen og trykker på Img-knappen. Eller skriver inn bak adressen manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Her er forøvrig de største hjulene jeg har sett på E30 M3 8,5 + 9,5 x 19" BBS CH ja, den er nydelig! 265/30-19 bak på en E30 er ikke ille.. store bremser og M5 maskin er også ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Og sånn skal en trimmet S14 se ut Hvis noen er int, så får jeg tak i sånne innsug En kompis av meg selger d, pluss annet snacks til E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Her er en av mine absolutte favoritter: Rudi`s Warsteiner replica Rått E30M3 er vakkert...... *sikle, sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Absolutt fin bil, men synes den ser litt "naken" ut foran?! Dekaler og slikt er så ujevnt på den. Smæsja sammen på siden rundt døren, og M-stripene på bakskjermen, men ingenting foran. Er som når man ser på et bilde med skjev havoverflate og et skip i den ene enden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Skulle hatt litt flere dekaler på fronten/resten av bilen ja.. Blir litt naken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Vel, kanskje eieren ville ha den AKKURAT sånn. Bilen er iallefall skikkelig gjennomført bygd. Motor, bremser, understell, interiør. Alt er ship shape og av beste sort. Frontfangeren er forøvrig en lettvektstype. Samme som ble brukt på noen av DTM bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Vel, kanskje eieren ville ha den AKKURAT sånn. Bilen er iallefall skikkelig gjennomført bygd. Motor, bremser, understell, interiør. Alt er ship shape og av beste sort. Frontfangeren er forøvrig en lettvektstype. Samme som ble brukt på noen av DTM bilene er det en nettside hvor man kan lese om bilen? er int i hva slags understell og bremser han bruker. skal jo ha hvite BBS på min. det ser bra ut på denne, så da blir det kanskje fint på min også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Vel, kanskje eieren ville ha den AKKURAT sånn. Bilen er iallefall skikkelig gjennomført bygd. Motor, bremser, understell, interiør. Alt er ship shape og av beste sort. Frontfangeren er forøvrig en lettvektstype. Samme som ble brukt på noen av DTM bilene er det en nettside hvor man kan lese om bilen? er int i hva slags understell og bremser han bruker. skal jo ha hvite BBS på min. det ser bra ut på denne, så da blir det kanskje fint på min også..? Det står litt om den her: http://www.s14.ctmnet.de/0057/0057.htm Jeg har en eller annen gang lest mer detaljert info om denne bilen, men jeg finner ikke igjen den siden akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Må bare legge inn et par nye bilder av bilen min og jeg Noen klagde på at jeg viste reg-nr, så da sensurerer vi det denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 kjempefin bil espen! liker gule lys på svart bil. hva slags speil har du og hvilke seter har du? har du gjort noe med motor/understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Ser ut som Recaro-seter og DTM-speil. Fin bil ja, men vet ikke helt om jeg er så begeistret for de gule lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 kjempefin bil espen!liker gule lys på svart bil. hva slags speil har du og hvilke seter har du? har du gjort noe med motor/understell? Speilene er DTM replica i karbon. Resten av info om bilen finner du på side 1 i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Noe sier meg at bilene i denne tråden ikke representerer standaren en finner på E30 m3er rundt om. Alle disse bilene kan ikke være så strøkene? Det er tross alt rimelig gamle biler det er snakk om, og de er vel ikke direkte "pent kjørt" noen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Husk at de koster en del i innkjøp, og eies derfor som regel av entusiaster som tar godt vare på de. Men neida, det finnes noen dårlige eksemplarer også rundt forbi. Er en i BMWCCN avd. Rogaland som har en han gav 50k for eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå