Gå til innhold

Vis oss DIN E30 M3!

Share

Anbefalte innlegg

":1kiv5g5r]Noe sier meg at bilene i denne tråden ikke representerer standaren en finner på E30 m3er rundt om. Alle disse bilene kan ikke være så strøkene? Det er tross alt rimelig gamle biler det er snakk om, og de er vel ikke direkte "pent kjørt" noen av dem?

bilder kan lyve ganske mye..

ikke alt som skinner som er gull

min er ikke strøken (den røde), men ser jo ikke så ille ut på bildet.

den skal blir strøken da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min er heller ikke "strøken", men godt på vei til å bli det.

Har brukt min nesten daglig siden jeg fikk den ( ikke om vinteren ), derfor ser den ikke "ny" ut akkurat. Men vinterplanene er på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny her..

Har hatt M3 i litt over en måned kan ikke si noe annet enn att jeg er kjempe fornøyd.. Skal bestille fjærer, dempere og tårnstag snart så det blir ordentlig stivt.

Må vel også skaffe meg en CD spiller, ikke så moro med kassett spiller..

Her er noen M3 filmer

http://www.bun.btinternet.co.uk/topgear.avi

http://www.gasmes.net/2005/video/colla/m3.mpg

Skal se om jeg for tatt noen bilder snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Synes de gule lyktene til Espen M33 er fine jeg, men blir litt error med oransje blinkere under kanskje? Litt farge kræsj. Så enten, bytt til hvite blinklys eller bytt til hvite hovedlykter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av min :D

Dette er da en ombygget M3, fra en 84 320i.

Bilen var egentlig solgt, men så viser det seg nå at han plutselig trekker seg :( Vurderer å beholde bilen og få den godkjent. Noen som vet noe om hvordan jeg kan få den godkjent? :D

Men hvis noen er int. i bilen ta gjerne kontakt, er åpen for bud! :D

01.jpg

IMG_1662.jpg

CopyofIMG_1632.jpg

CopyofIMG_1629.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeeeeh..var det ikke du som sa at det IKKE var noe problem og få den godkjent når du drev og skulle selge den her da..? :roll: At det Baaare var og betale 2000,- eller hva det var og få den godkjent siden du hadde ordna Alt sammen liksom...

Hva jeg sa var at jeg hadde blitt fortalt at jeg bare kunne levere bilen på BMW, la de gå over bremser, understell, alt og se at det er gjort ordentlig og er i skikkelig stand, så skriver de papirer på det og jeg kan så levere det til biltilsynet.

Så jeg spurte om noen hadde noen tips til hvordan jeg kan få den godkjent? Har ikke sjekket om dette funker ennå! Men skal ikke være noe problem det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de gule lyktene til Espen M33 er fine jeg, men blir litt error med oransje blinkere under kanskje? Litt farge kræsj. Så enten, bytt til hvite blinklys eller bytt til hvite hovedlykter??

Tja, er enig... Men få som har gule lykter så syntes det er fett jeg å, ergo bytt til hvite eller sota blinkers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste blir å reise til DEKRA-verkstedet i Hamburg. Når den er godkjent der er det det samme som TÜV-godkjenning, det vil si at Biltilsynet i Norge er NØDT(!) til å godkjenne den. En jeg kjenner gjorde det med en 2002 '75 med 2.3 M" E30 motor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er enig... Men få som har gule lykter så syntes det er fett jeg å, ergo bytt til hvite eller sota blinkers :D

Må bare få si det at jeg har prøvd hvite blinkers, og det så skikkelig fælt ut!! I levende live ser ikke gult og orange ille ut i det hele tatt, så sånn blir det nå værende. Forøvrig så har jeg liggende både hvite og sorte hovedlys, så går jeg lei av gult en gang så byr ikke det på noe problemer akkurat :D Jeg er nemlig av den snåle typen som samler på alt som hører med til bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...