Gå til innhold

M-sport understell???

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

Ser att det er mange som skryter av att de har M-sport understell til sin E-36, har lenge lurt på hva som er forskjellen på vanlig og M, understell. Har montert ufattelige mengder med senkesett på e-36 men ikke sett noe forskjell utover att det er en forandring mellom 1991 mod og 1992 mod.

Sikkert noen som vet dette her :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser att det er mange som skryter av att de har M-sport understell til sin E-36, har lenge lurt på hva som er forskjellen på vanlig og M, understell. Har montert ufattelige mengder med senkesett på e-36 men ikke sett noe forskjell utover att det er en forandring mellom 1991 mod og 1992 mod.

Sikkert noen som vet dette her :shock:

Et originalt M-Tech understell for E36 er kortere fjærer, andre dempere og et kraftigere stabstag bak. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså moderat senking og grovere stabb stag, høres fornuftig ut det :)

Det ante meg, men jeg var ikke sikker,

Tusen takk for svaret;-)

Moderat er ordet...M-Tech senker ca. 15 milimeter. Alpina senker forøvrig heller ikke deres modeller mer. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man dobbelsjekke med vin-nummeret at man har m-pakke? Hvordan?

Send email til BMW Norge de kan muligens finne det ut.

Du kan også måle tykkelsen på stabbstagene. Unntatt hvis du har en tidlig E36 for de har samme tykkelse som M-tech mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ettermonterte et originalt M-Tech senkesett på min tidligere 1997 E36 323i og den fikk kun tykkere stabstag bak. Det var BMW her i Århus som utførte arbeidet. Hmmm...kanskje senkesettet ikke var komplett ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er ett m sport understell verdi løst, tenker du får en mye sportsligere bil ved og montere ett skikkelig senkesett med dempere. Kan ev montere grovere stab stag. for hvis det er så att m understellet senker 15mm så er det verdi løst for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...