Ole@Automote Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Ser att det er mange som skryter av att de har M-sport understell til sin E-36, har lenge lurt på hva som er forskjellen på vanlig og M, understell. Har montert ufattelige mengder med senkesett på e-36 men ikke sett noe forskjell utover att det er en forandring mellom 1991 mod og 1992 mod. Sikkert noen som vet dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Ser att det er mange som skryter av att de har M-sport understell til sin E-36, har lenge lurt på hva som er forskjellen på vanlig og M, understell. Har montert ufattelige mengder med senkesett på e-36 men ikke sett noe forskjell utover att det er en forandring mellom 1991 mod og 1992 mod.Sikkert noen som vet dette her Et originalt M-Tech understell for E36 er kortere fjærer, andre dempere og et kraftigere stabstag bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 altså moderat senking og grovere stabb stag, høres fornuftig ut det Det ante meg, men jeg var ikke sikker, Tusen takk for svaret;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 altså moderat senking og grovere stabb stag, høres fornuftig ut det Det ante meg, men jeg var ikke sikker, Tusen takk for svaret;-) Moderat er ordet...M-Tech senker ca. 15 milimeter. Alpina senker forøvrig heller ikke deres modeller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hvordan finner man ut om man har M-tech? Hvor mye grovere er stabstaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Kan man se det på VIN nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Ser på nettbutikk.gsbildeler.no at stabstaget på m-sport fjæring er 18mm og uten M - 15mm edit: tegning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Et originalt M-Tech understell for E36 er kortere fjærer, andre dempere og et kraftigere stabstag bak. Sikker på at dette er kun bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Et originalt M-Tech understell for E36 er kortere fjærer, andre dempere og et kraftigere stabstag bak. Sikker på at dette er kun bak? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Det er både foran og bak. Sjekk realoem.com/bmw. Dessuten har BMW ett M-tech oppraderingskit med fjærer og stabstag foran og bak. Er verdt å neven at tidlige modeller av E36 hadde kraftigere stabstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Kan man dobbelsjekke med vin-nummeret at man har m-pakke? Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Kan man dobbelsjekke med vin-nummeret at man har m-pakke? Hvordan? Send email til BMW Norge de kan muligens finne det ut. Du kan også måle tykkelsen på stabbstagene. Unntatt hvis du har en tidlig E36 for de har samme tykkelse som M-tech mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Man får også "M-tech" som kun er fjærer. Min forrige 323 coupe hadde "sportsfjærer" som det stod i fakturaen. Det var kun 15mm senkefjærer, men vanlig dempere osv.Balje uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg ettermonterte et originalt M-Tech senkesett på min tidligere 1997 E36 323i og den fikk kun tykkere stabstag bak. Det var BMW her i Århus som utførte arbeidet. Hmmm...kanskje senkesettet ikke var komplett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 I mine øyne er ett m sport understell verdi løst, tenker du får en mye sportsligere bil ved og montere ett skikkelig senkesett med dempere. Kan ev montere grovere stab stag. for hvis det er så att m understellet senker 15mm så er det verdi løst for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå