Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny bygd bil 325 I NOS 1992 mod med meget spesiell lakk, breie felger med kant, Bilstein justerbart senkesett, både i høyde og stivhet;-). Bilen er bygd fra orginal i vår, ny lakk for ca 2 uker siden. Nos annlegget er testet og funnet iorden;-) gir ca 60 hk Se bilder på nettsiden min, under selges.

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for att du la inn bilde, jeg er ingen data guru :D

kunne tenkt meg rundt 150 000kr GI BUD, hvis det er noen som er intr så kan en annen bakfanger monteres, Rieger, Seidl, M3 osv. Bare det att jeg liker og se att det sitter grove dekk, når jeg ser bilen bakfra, hehe

Skrevet
150 lapper for en 92 modell er rimelig drøyt...

Har du ikke tenkt å kjøpe foreslår jeg at du ikke bryr deg om prisen som er satt. Om prisen er grei er opp til selger og evt. kjøper å avgjøre, ikke noe vi andre har noe med.

Skrevet

hva er egentlig så spesiell med denne?dekk, front og lakk??

min er akkurat like mye påkostet (om noen uker) og jeg har sen sen 95` modell, med kompressor, planen om å få ca 140-150k for den virker mer og mer reel :)

lykke til med salget =)

Skrevet

flere som kunne tenkt og se bilder av denne kompressoren.. :roll:

syns ikke prisen du forlanger er så jævlig jeg men..

skal ha 135 for min selv så 150 er vel en grei pris for din..skulle hatt litt NOS og lekt meg med jeg å tror jeg :P

Skrevet
Ingen som har sett bilde av denne kompressoren enda nei? Bimmers mest omtalt bil :P

etter som jeg har forstått så er den ikke så fin å se på :roll:

men noe bilder lell hadde ikke skadet for og si det sånn..

Skrevet

Kan hende att jeg har noe og gå på når det gjelder prisen da veit du :wink: Og en valg fri hekk kan følge med ferdig montert hvis det er noen som er intr. Setter pris på tilbakemeldinger på bilen, både positivt og negativt, prøver og leve av det her jeg og da er det viktig og bygge biler til folket :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...