Hr.smith Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 kjøpte nye lykter idag, vaska bilen og så at det hadde dogget i blink lysa og noe i hodlysa! Kan ikke være vanlig det??? I blinklysa ere greit for de har noen hull på baksiden men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 kjøpte nye lykter idag, vaska bilen og så at det hadde dogget i blink lysa og noe i hodlysa! Kan ikke være vanlig det??? I blinklysa ere greit for de har noen hull på baksiden men Joda...det er faktisk helt alminnelig at det dugger i hovedlysene på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Har du tettet pakningene bak med silikon da ? Burde gjøre det slik at det blir helt tett bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 takk! da slipper jeg å kjøre i tre timer for å klage! hehe.....men nei har ikke tettet med silikon men takk for tipset. Ska gjøre det imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hadde det samme problenemt som deg i de nye hovedlyktene mine, smurte alle lyktene mine inn med det så ble jeg kvitt problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå