Gå til innhold

motor spm,

Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lurt litt på en ting med motoren min. Hvis jeg gir bånn gas fort en eller flere ganger smeller det inni motorrommet et sted! Noen som vet hva den kan være. Ellers hvis jeg gir litt roli gass først (ca opp til 1500-2000rpm) går det helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja mulig...men det er når jeg står stille. Når den går på tomgang. Det er et smell som jeg ikke helt hvor kommer fra i motorrommet! Så går turtallet ujevnt ned! Hender det skjer også når jg står i bakke og ska ta bakkestart og gir på fort så jukser den litt før den drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en bil med forgasser jeg hadde kom det et smell og en flamme opp forgasseren når jeg ga bånn gass på lave turtall. Men går det an på en bil med innsprøytning? Tenkte kanskje det var dette som kan være feil med din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og bilen er dau når du kjører igang? hmmm... dette er sånn drittfeil som sikkert ikke er alvorlig, men er jævli irriterende og vanskelige å finne :wink:

Mitt tips ville vært å få hjelp av en kamerat som kikker i motorrommet mens du prøver dette, eller du kan stå der selv og dra i gasswiren og kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...