Hr.smith Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Hei, jeg har lurt litt på en ting med motoren min. Hvis jeg gir bånn gas fort en eller flere ganger smeller det inni motorrommet et sted! Noen som vet hva den kan være. Ellers hvis jeg gir litt roli gass først (ca opp til 1500-2000rpm) går det helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Det er ikke bare eksosen din som smeller litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Motorfester? Var sånn på en mersche jeg kjørte hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 nja mulig...men det er når jeg står stille. Når den går på tomgang. Det er et smell som jeg ikke helt hvor kommer fra i motorrommet! Så går turtallet ujevnt ned! Hender det skjer også når jg står i bakke og ska ta bakkestart og gir på fort så jukser den litt før den drar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 ingen som har vært borti noe lingnende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 få en kamerat til å kikke mens du gasser da vettu. Er det smellelyd fra at noe slår borti noe eller at det smeller som en eksplosjon i eksosanlegg eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 er nok mere som en liten eksplosjon/noe som "sprekker", noe i den duren vaffal! Høres ut som en liten kinaputt i en plastboks! hehe ekke lett å forklare de lydene ass...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 På en bil med forgasser jeg hadde kom det et smell og en flamme opp forgasseren når jeg ga bånn gass på lave turtall. Men går det an på en bil med innsprøytning? Tenkte kanskje det var dette som kan være feil med din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 hmm jeg aner ikke for å si det sånn! men fint om noen har bort borti samme som kan hjelpe meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 og bilen er dau når du kjører igang? hmmm... dette er sånn drittfeil som sikkert ikke er alvorlig, men er jævli irriterende og vanskelige å finne Mitt tips ville vært å få hjelp av en kamerat som kikker i motorrommet mens du prøver dette, eller du kan stå der selv og dra i gasswiren og kikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 ja den er dau når jeg starter og gir bånn gass for fort! men ska sjekke ut litt nærmere hvor lyden kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå