Evopower Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Oppdaget i dag når jeg åpnet høyre bakdør på min E28 at det skvulpet noe i døren: Jeg tok av panelet på innsiden og fant ut at det var ca 2 liter med vann der! Jeg tok av døra og fikk tømt ut vannet og tørket litt inni døra. Hvordan har dette vannet havnet her? Etter min mening må det ha kommet gjennom en utett pakning en eller annen plass på døra. Men alt ser tett og fint ut. Noen som har opplevd noe lignende og som vet hva som kan være feilen? La også merke til at det var sentrallås på den. Den har aldri fungert på bilen min så jeg oppdaget det ikke før nå. Er ikke sentrallås og elektriske vinduer bak tillegsutstyr på 528i? I så fall er min litt eksklusiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 hei. at det kommer vann inn ved vinduspakningen er helt normalt! det gjør det på di fleste biler. men clue er dreneringen da!!! vannet skal ut igjen noe som det ikke har gjort på din bil:) under dørene er det 3/4 dreneriongshull (utløp) dær vannet skal renne ut! slike hull er der på kanaler etc også!! disse er nok tett på døra di. sjekk disse. og sørg for at det ikke ligger sand og dritt nedi døra. så blir det bra skal du se. en av di største grunnene til rust på biler er nemlig dårlig/tette dreneringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå