Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Fikk helt sjokk, mamma sa at hun ville kjøpe seg ny bil. Hun sa hun ville ha den nye bmw'en så kikket jeg litt rundt og jeg tror valget faller på denne =) http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1117705987733?finnkode=5432167&reference=car/strandveienauto/5432167_422457_1_1_626l_2.jpg&adheading=BMW+5-Serie+525+dA+personbil+2004%2C+28000+km.%2C+kr.+599000%2C- eller denne : http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117705608700?finnkode=5546918&sid=5ahKWbeRC608690&pos=1 Håper hun kjøper en av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Sprek mor du har da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hehe, hun ville ha en solid bil og en med automat og i tilleg diesel, så måtte jo finne en brukbar bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Konge. Får helt sikkert bra bil da. Har kjørt E60 525da selv. Helt konge til norske veier. Klarer seg ypperlig i norske bakker og svinger! Synes den sølvfargede var fin jeg da... 18" og alt. Men kanskje ikke helt optimalt for mødre flest. Fortauskanter tar fort knekken på de, og dårligere komfort pleier heller ikke gå rett hjem der i gården. Men nå vet jo ikke jeg hva slags mor du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Vet det, hun må ha org.felger, kommer helt garantert til å kantkjøre felgene første dagen. Når jeg skal låne den er det bare å smette på 18"'erne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe! da har jeg en like tøff far! han vurderer også en sånn bil. har kjørt audi og volvo, men har nå lyst til å prøve BMW. jeg har prøvd å overtalt han i alle år, men aldri klart det.. fikk sjokk når han sa han skulle ha M-pakka også! håper det blir noe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Hvem er det som selger en bil etter å ha hatt den så kort? Skjønner ikke det ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Pene biler ja... holder intenst på med og overtale mamma til og kvitte seg med saab'n og kjøp seg en E60... (det går ikke en dag uten at jeg plager henne ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Kjip mor du har... Hvorfor kunne ikke hun kjøpt en bil til 300000 til seg selv og en til 300000 til deg? Bare fortell din mor at Julius gav dette tipset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe tror ikke hun hadde blitt med på det... Hadde vert deilig å hatt en e60 i oppkjørselen ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 fattern kjøpte seg en 525d no, konge bil d!! går kanon bra. Hadde en E39 01mod 520 før. Kan ikke sammenlignes... er 17" felger, akkurat passelig, brukes til å fra hytta osv. fikk sjokk , mamma å pappa kom fra handletur. fylt opp til taket med matrial å verktøy... Sir de har en bruksbil. men men... lekker rød hette til kroken? dårlig bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Men så er nå mammaen din temmelig tøff også da Sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Mamma har uttalt seg at det å kjøre bmw'n min er noe av det kuleste hun har gjort. Hun følte seg direkte tøff i den, som hun selv ordla seg. Tro neste gang hu skal kjøre, og hun har dvd, ny front og vinge da tsehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Tøft. Syns det var litt tøft når mamma kjøpte seg 120d jeg. Utrolig morsom bil. Sparker sinsykt bra fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Mamma kjøpte en rød fiat barchetta (2 dørs cab) for et par år siden. Vasker den minimum en gang i uka og elsker å kjøre den. Ho sier ho får mye mer oppmerksomhet i den enn ei ho jobber sammen med som alltid har hatt nye 5 serie bmwer / de største volvoene osv. Jeg er lett med på det. Det ruller kanskje 3 slike i Fredrikstaddistriktet, men s det kryr av andre "vanlige luxusbiler". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå