Gå til innhold

Mutter'n skal kjøpe seg BMW 525da !


Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk helt sjokk, mamma sa at hun ville kjøpe seg ny bil. Hun sa hun ville ha den nye bmw'en så kikket jeg litt rundt og jeg tror valget faller på denne =)

http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1117705987733?finnkode=5432167&reference=car/strandveienauto/5432167_422457_1_1_626l_2.jpg&adheading=BMW+5-Serie+525+dA+personbil+2004%2C+28000+km.%2C+kr.+599000%2C-

eller denne :

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117705608700?finnkode=5546918&sid=5ahKWbeRC608690&pos=1

Håper hun kjøper en av disse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge. :o

Får helt sikkert bra bil da. Har kjørt E60 525da selv. Helt konge til norske veier. Klarer seg ypperlig i norske bakker og svinger!

Synes den sølvfargede var fin jeg da... 18" og alt. Men kanskje ikke helt optimalt for mødre flest. Fortauskanter tar fort knekken på de, og dårligere komfort pleier heller ikke gå rett hjem der i gården. Men nå vet jo ikke jeg hva slags mor du har.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! da har jeg en like tøff far!

han vurderer også en sånn bil. har kjørt audi og volvo, men har nå lyst til å prøve BMW. jeg har prøvd å overtalt han i alle år, men aldri klart det..

fikk sjokk når han sa han skulle ha M-pakka også!

håper det blir noe av.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fattern kjøpte seg en 525d no, konge bil d!! går kanon bra. Hadde en E39 01mod 520 før. Kan ikke sammenlignes... er 17" felger, akkurat passelig, brukes til å fra hytta osv. fikk sjokk :shock: , mamma å pappa kom fra handletur. fylt opp til taket med matrial å verktøy... Sir de har en bruksbil. men men... lekker rød hette til kroken? :oops:

bilde3461hl.jpg

dårlig bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kjøpte en rød fiat barchetta (2 dørs cab) for et par år siden.

Vasker den minimum en gang i uka og elsker å kjøre den.

Ho sier ho får mye mer oppmerksomhet i den enn ei ho jobber sammen med som alltid har hatt nye 5 serie bmwer / de største volvoene osv.

Jeg er lett med på det. Det ruller kanskje 3 slike i Fredrikstaddistriktet, men s det kryr av andre "vanlige luxusbiler".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...