jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 fine biler, syntes den sølvfarga faktisk var best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Men så er nå mammaen din temmelig tøff også da Sperre Hehe, jaja elisabeth... Hadde vært sinnsykt digg med en e60 ! Herregud *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Atlarelle skrev: Men så er nå mammaen din temmelig tøff også da Sperre Sperre skrev: Hehe, jaja elisabeth... Hadde vært sinnsykt digg med en e60 ! Herregud *drømme* Og siden vi er slike gamle, gode bekjente, så syns jeg du bør ta meg med på en kjøretur når mammaen din har gått seg sånn en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Nydelige bilder ja:) Personlig synes jeg faktisk at den sorte var penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 Atlarelle skrev: Men så er nå mammaen din temmelig tøff også da Sperre Sperre skrev: Hehe, jaja elisabeth... Hadde vært sinnsykt digg med en e60 ! Herregud *drømme* Og siden vi er slike gamle, gode bekjente, så syns jeg du bør ta meg med på en kjøretur når mammaen din har gått seg sånn en! Spørs nok om vi må ta en tur da ja, men da skal vi kjøre på Notodden å ikke i Bø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 Nydelige bilder ja:) Personlig synes jeg faktisk at den sorte var penest. Den sorte er faktisk penest ja, men hadde hatt vondt av å smellt på felgene fra den sølvgråe på den sorte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Sperre skrev: Spørs nok om vi må ta en tur da ja, men da skal vi kjøre på Notodden å ikke i Bø Javel da, det får gå greit for denne gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå