[space] Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Hvilke blinklys ser best ut? De standard hvite, eller de blanke som på bildet her: http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 9373&stc=1 Skal til Skien ( Schmidmann ) å handle i morra, men har ikke helt bestemt meg... edit: Har forøvrig xenon lys uten angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Synes begge er pene. Men hadde muligens valgt de på bildet du viser. Ellers et tips ang. Schmiedmann: Hvis du kjører langt bør du ta en telefon for å sjekke at de har det du skal ha inne på lager. De må bestille en god del fra Danmark, og da tar det 3-4 dager. Kjedelig med en lang bomtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Hvite er ikke pene. De der var ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Gunnar: Smart. Sendte en mail i sta, men har ikke fått svar. Kanskje ringe etterpå da. Ifølge websidene har de alt på lager, men spørsmålet er jo om lageret og butikken er på samme sted... Det var vel egentlig et av spørsmåla i mailen. Det andre var om jeg kan betale med mastercard der, noe jeg egentlig regner med. Klarer ikke vente på feriepengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 kanskje greit jeg ringte ja! De hadde vel faktisk ikke inne noe av det jeg skulle ha... Men han kunne skaffe det til mandag, hvis jeg sendte en bestilling på det nå. Får vel ta meg fri på mandag i steden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Hehe. Ikke sant. De har det meste på lager.. men i Danmark.. PS: Er ikke sikkert du sparer noe på å dra ned selv. Jeg bor i Horten/Tønsbergsområdet, og har vel bare 8 mil eller noe til Skien. Det blir vel 150 ,- i bensin... og det er samme prisen som jeg fikk oppgitt på frakt for et komplett senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er klar over det, men må betale med Mastercard, hvis ikke må jeg drøye 14 dager på lønning... ? at det er artig med en liten utflukt også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2005 De kunne ikke skaffe frontblinkerene, og fant ingen andre som hadde dem på lager heller. Fant de på ebay til $18.95 Slo til på det. Nå kom frakten på $45 da , og da endte de opp på samme pris som her. Fordelen er jo at jeg får de i løpet av uka. Skulle kjøpt mer. Frakten hadde vel blitt den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 ":1bzw78e8]De kunne ikke skaffe frontblinkerene, og fant ingen andre som hadde dem på lager heller.Fant de på ebay til $18.95 Slo til på det. Nå kom frakten på $45 da , og da endte de opp på samme pris som her. Fordelen er jo at jeg får de i løpet av uka. Skulle kjøpt mer. Frakten hadde vel blitt den samme. får håpe de blir bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 ":c5buqocs]Skulle kjøpt mer. Frakten hadde vel blitt den samme. Du må somregel betale frakt for hver enkel ting du kjøper slik at frakten blir høyere og høyere jo mer du bestiller. Av og til blir frakten på ekstra deler litt rimeligere og tar du kontakt med selger så kan de sikkert ordne en grei deal til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Synes de blanke var penest jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Er nok stort sett "S/H" (shipping and handling) Ebay-gutta tjener penger på. Frakten i seg selv er ihvertfall som regel en god del under det man betaler, og det er vel også derfor de har lagt inn håndteringsdelen i prisene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2005 Han sa faktisk det han fyren her også. De tok betalt for å kjøre det til terminalen osv. fordi det var utenlandshandel var det andre rutiner som ikke gikk automatisk. Innad i USA tok de $14.95 i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå