Gå til innhold

ang BMW 325i Kompressor!


 Share

Anbefalte innlegg

hm, lager en topic om bilder fordi enkelte maser og maser hele tiden, og vil beskytte mitt gode navn og rykte ved å redgjøre om når jeg får tatt bilder og hvorfor jeg ikke orker å ta bilder nå.

jeg er ikke datasint, men er lei av folk som henger ut "pakkiser" og utlendinger, greit, mange av de er idioter, men det er sannelig mange av "oss" norske også.

Hadde jeg fått meg en på tryne der du bor fordi jeg blir sint når noen prater piss om en hel minoritet ? ok, snakker du av erfaring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satans lei det maset hans, overalt hvor jeg åpner kjeften min begynner sutringa hans, og toppen av alt begynnte han å snakke om "pakkiser" ikke skulle få lov til å overta kjerra hans, fordi de ikke kunne ta vare på den og fordi den ikke skulle dra fjortiser.100% latterlig, gunnar burde virkelig ha tatt det utsagnet opp med han.

Han burde passe kjeften sin og være glad han ikke sa det høyt på feil side av byen bak feil person.

jekk deg ned noen hakk du tror jeg..flere som har spurt om du kan ta bilder under panseret og interiøret i bilen din.. hvis du kaller det mas at folk ønsker og se bilder av bilen din som du hele tiden sier du skal ta bilde av så ikke si at du skal gjøre det da..Hvis du leser hele tråden så kanskje du legger merke til at jeg Kommenterer det andre skriver til meg..hvis du tar alt så jævla seriøst så er det Du som har et problem her.. Har en kompis gjennom 20 år som er "utlending" så er ikke det som er poenget..ta deg en tur hit så ser du fort hva slags utlendinger det er snakk om som Kun henger på gatehjørnene og tar skattekronene vi betaler og ringer i hytt og gevær og skal ha seg bmw samtidig som de jevnt og trutt forgriper seg på unge norske jenter! DET er de det dreier seg om her...............så hvis jeg burde passe kjeften min bør du komme hit en tur da..trenger ikke komme med en trussel til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...