Gå til innhold

ang BMW 325i Kompressor!


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har fått mye pes av gutta her inne pga ikke bilder av bilen :)

hadde bursdag for 5 minutter siden og fikk 4,2megapikslers kamera hos pappa:D har aldri før hatt kamera :D

Jeg tenkte jeg skulle knipse noen bilder til dere, av motorom, interiør osv :)

MEN vær så snill, kan jeg få lov å vente noen uker slik at jeg har felgene, og stylinga på plass? jeg har ikke noe lyst å vise en bil med 14" felger, osv...

er det greit? :)

jeg SKAL ta bilder av bilen i morgen, MEN de slenger jeg ut når jeg slenger ut bildene som kommer når bilen er ferdig (2-3 uker..) slik at dere kan kose dere med før og etter bilder...ok? :)

markus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke den grønne coupe`n nei.. den holder til 30min unna her..så en betydelig billigere en på nett for ikke så lenge siden.. sort sedan med kompressor med et noe "slitent" ytre hvertfall..

blir det noe bilder forresten så vi får sett snart..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva faen er du maser for 92 custom ? ingen vits i å mase, jeg har sagt at bilder kommer når bilen er ferdig, jeg orker ikke vise fram bilen slik den ser ut nå, klarer du ikke å fatte det? om du har et problem med det så kan du heller gi faen i å mase, ELLER er det det at du ikke tror at jeg har denne bilen?

for å si det slik, nå ser den ganske ok og alminnelig ut, men om 2-3 uker, når stylinga og felgene er på plass skal du få se bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting til, om han med den grønne får 200 000,- for sin, noe som er en latterlig høy pris, får jeg 250 000,- for min...lol, min er 4 år nyere, lavere km stand, osv, MEN han har coupe og litt mer utstyr.

jeg selger denne når vinteren nærmer seg for 150 000,- tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satans lei det maset hans, overalt hvor jeg åpner kjeften min begynner sutringa hans, og toppen av alt begynnte han å snakke om "pakkiser" ikke skulle få lov til å overta kjerra hans, fordi de ikke kunne ta vare på den og fordi den ikke skulle dra fjortiser.100% latterlig, gunnar burde virkelig ha tatt det utsagnet opp med han.

Han burde passe kjeften sin og være glad han ikke sa det høyt på feil side av byen bak feil person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, er jo lite ønskelig med sånne utsagn, det må jeg si meg enig i, er samme for meg om folk er sorte hvite gule eller blå, bare de tar vare på bilen sin å ikke putter på all mulig drit, :) liker bilene litt mer cleane jeg personlig, men igjen så er jo det smak og behag.

konklusjon, uansett hvem farge man er må man ikke kjøre rundt i bmw og se skummel ut og/eller ødlegge for andre ;)

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg har å si er... same!

Alle samer, folk som kommer fra byer nord for lillehammer, hisser seg opp for ingenting. Satt på spissen. Og du bør slutte av å være så datazint "markus", er du sånn i virkligheten får du deg en på trynet.

Og sikkert et par til.. hvertfall her jeg bor.

Og til han custom fyrn.. så er det usaklig det du sa. har utlending som nabo, han gjør ikke annet enn å gnikke på bilen sin, og det er en passat. han hadde nok gnikka enda mer på en bmw. Han tar vare på den.

Og det finns mange av de. (selv om det finns mange tosker og).

og btw, hvorfor lage en tråd å spørre om det er greit at du venter med å ta bilder? det bestemmer du vel selv?

Nok off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...