Gå til innhold

M10 turbo i e30 "m3"

Share

Anbefalte innlegg

Begynner å bli noe nå ja! Liker prosjektet ditt kjempegodt jeg vettu, men hva har du gjort med den andre sølvfarga 3-serien din da? (den med eksos ut mellom baklyktene) :lol:

Håper det var din bil den sølvgrå, hvis ikke har jeg driti meg litt ut her... :)

stemmer det, den er satt vekk, har ikke tid eller råd til to prosjekter! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å bli noe nå ja! Liker prosjektet ditt kjempegodt jeg vettu, men hva har du gjort med den andre sølvfarga 3-serien din da? (den med eksos ut mellom baklyktene) :lol:

Håper det var din bil den sølvgrå, hvis ikke har jeg driti meg litt ut her... :)

stemmer det, den er satt vekk, har ikke tid eller råd til to prosjekter! :wink:

Hmmm.. skjønner, det bli FORT rimelig dyrt egentlig! :(

Men så er det jo èn STOOR fordel med pengebruken, og det er jo at bilen fremstår som RÅÅ hvis man bare legger ned litt tid og penger i det! :P

*stå på* \:D/

Edit:

Du skulle vel ikke trenge deler fra min ford granada 2,3 GL eller?? Den skal selges enten hel eller i deler så om du skulle trenge noe til Taunusen din er det bare si fra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med gul?

m3.jpg

Noen som vet fargekoden til den fargen som er på den bilen :?:

Den bilen der var guffen :P

Men fargen var jo kjempetøff!! Viser godt. Jeg leter etter en farge jeg skal ha på rallycross bilen min, og jeg syntes den var sinnsykt rå!!

Noen som kan hjelpe meg?? Hva fargen heter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fargen var jo kjempetøff!! Viser godt. Jeg leter etter en farge jeg skal ha på rallycross bilen min, og jeg syntes den var sinnsykt rå!!

Noen som kan hjelpe meg?? Hva fargen heter osv.

"Signalgul" kan ikke være så langt unna.. :lol:

Meinar det er Ford sin "mondeogul" eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hehe.. har 14 dagers pause nå! grenrøret er straks ferdig, men det tar lang tid å få det ordentlig, det er nesten ferdig sveisa, men når vi sveiser dette med TIG og bakgass så går det endel tid, men det blir meget bra, det kan jeg love deg!

Grunnen til 14 dagers pause er at jeg har kjøpt meg "ny" vinterbil! En 84 modell suzuki 410. Denne var helt opprusta og trengte masse sveisejobb! Og vi har i tillegg laget tak og bakvegg på denne!

Håper på å få sprøyta den ikveld! en jævli kul lilla-farge! bilder kommer om den også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. har 14 dagers pause nå! grenrøret er straks ferdig, men det tar lang tid å få det ordentlig, det er nesten ferdig sveisa, men når vi sveiser dette med TIG og bakgass så går det endel tid, men det blir meget bra, det kan jeg love deg!

Grunnen til 14 dagers pause er at jeg har kjøpt meg "ny" vinterbil! En 84 modell suzuki 410. Denne var helt opprusta og trengte masse sveisejobb! Og vi har i tillegg laget tak og bakvegg på denne!

Håper på å få sprøyta den ikveld! en jævli kul lilla-farge! bilder kommer om den også :wink:

Stilig :wink: Blir nok artig å se bilder av grenrøret! :)

Send meg en PM når du er ferdig da, og gi meg en tillstandsrapport på pakninga :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen tar sveisinga av grenrøra seriøst og ikke kaster det sammen for å bli fort ferdig.. Bilder er alltid velkomne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen tar sveisinga av grenrøra seriøst og ikke kaster det sammen for å bli fort ferdig.. Bilder er alltid velkomne :)

Jeg hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid, hehe.. angrer noen ganger på at jeg ikke bygde på en sekser, så jævli mye lettere me tanke på plass, rekkesekserne står mye rettere en firerene! Blir litt problem pga veldig liten plass mellom motor og rammevange/innerskjerm!

Bimmerlars: Skal bli :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid, hehe.. angrer noen ganger på at jeg ikke bygde på en sekser, så jævli mye lettere me tanke på plass, rekkesekserne står mye rettere en firerene! Blir litt problem pga veldig liten plass mellom motor og rammevange/innerskjerm!

Når seksergutta understyrer ut av svinga kommer du å fliser dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...