SteffenM2 Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Nå må det snart komme bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Står det stille eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ja, har stått stille i tre uker nå, hehe.. Holder på med fagprøva så da blir det lite tid til overs til bilen, hvis jeg får meget godt bestått så får jeg sponsa ingeniørutdannelse, vil ikke la denne sjansen gå fra meg, prøva var i 23 dager så blir ikke no mer på denne tråden før i januar, men da kommer det mye For jeg MÅ ha bilen ferdig til første gatebil på Rudskogen og jeg vet hvor lang tid ting tar, hvertfall når man har dårlig tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Hehe, lykke til da.. husk at du skylder meg en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ja, har stått stille i tre uker nå, hehe.. Holder på med fagprøva så da blir det lite tid til overs til bilen, hvis jeg får meget godt bestått så får jeg sponsa ingeniørutdannelse, vil ikke la denne sjansen gå fra meg, prøva var i 23 dager så blir ikke no mer på denne tråden før i januar, men da kommer det mye For jeg MÅ ha bilen ferdig til første gatebil på Rudskogen og jeg vet hvor lang tid ting tar, hvertfall når man har dårlig tid... Er det fagprøve til bilmekaniker du holder på med eller? Ser frem til oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 hvorfor ikke få den ferdig til vålerbana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 hvorfor ikke få den ferdig til vålerbana? For å gjette litt, tror jeg det har noen med avstanden Skien-Våler å gjøre. Am I right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 hvorfor ikke få den ferdig til vålerbana? For å gjette litt, tror jeg det har noen med avstanden Skien-Våler å gjøre. Am I right? You`re right men også pga at det at jeg tror desverre ikke jeg rekker det, blokka skal leveres til Kimmit-Sport i januar for maskinering og det tar jo litt tid før jeg har en motor som går og samtidig er det mye igjen på bilen, den må jo også lakkeres på nytt, vil ha en strøken bil å vise frem, hvis ikke kan jeg bare bli hjemme er litt lei av å stå på sidelinja bak en haug med folk og høre bilene som kjører, alt må være klart før jeg drar noe sted, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er det fagprøve til bilmekaniker du holder på med eller? Ser frem til oppdateringer Bilmekaniker nei, hehe.. elektriker jeg vettu Lyst til å bli bilmekaniker også, men å skru både på jobben og hjemme kan bli litt mye tror jeg:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Er det fagprøve til bilmekaniker du holder på med eller? Ser frem til oppdateringer Bilmekaniker nei, hehe.. elektriker jeg vettu Lyst til å bli bilmekaniker også, men å skru både på jobben og hjemme kan bli litt mye tror jeg:wink: Jeg skjønner Får aldri nok jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er det fagprøve til bilmekaniker du holder på med eller? Ser frem til oppdateringer Bilmekaniker nei, hehe.. elektriker jeg vettu Lyst til å bli bilmekaniker også, men å skru både på jobben og hjemme kan bli litt mye tror jeg:wink: Jeg skjønner Får aldri nok jeg Bare vent til du er 40år, hehe.. da setter du bilen på verksted selv om du er fullgod mekaniker, kjenner flere mekanikere som er så lei skruing at de setter alt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Bare vent til du er 40år, hehe.. da setter du bilen på verksted selv om du er fullgod mekaniker, kjenner flere mekanikere som er så lei skruing at de setter alt vekk Det er jo bare å ta seg en tur på diverse verksted rundt forbi og se hvor mange man finner på over 40.. det er jammen ikke mange. En kompis som er bilmekaniker var bilinteressert (hadde E30) da han tok utdannelsen og begynte å jobbe. Nå er han drittlei alt som heter bil, og kjører en hauggammel Mazda 323. Jeg har forresten gått samme skjebne hva data angår. Etter noen år med data som både jobb og hobby fikk jeg totalt nok. Valgte å beholde det som hobby og skifte bransje. Mitt nye fagfelt er jo såklart også masse data, men der er fokuset på noe annet. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Så lenge han kan skru på bilen din for en billig penge og en klem er det vel bra, gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Tror ikke jeg jobber offshore heller når jeg er 40, i hvertfall ikke som det jeg utdanner meg til nå (driller, evt. sementerer). Man blir lei av det meste i lengden.. Men jeg kan jo skru bil i fri ukene mine da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Man blir lei av ting etterhvert ja, er enig i det. Er mye innen bil man kan holde på med da Å bare være vanlig bilmekaniker på et merkeverksted kan nok bli stusselig i lengden, med mindre man jobber på LaStrada eller eget BMW M-verksted Blir spennende å se hva fremtiden bringer. Drømmen er motoringeniør for et eller annet racing team hehe Hva kjører du med av stempler og råder? 2002 turbo innmat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå