Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ganske sikker på at jeg skal klare dette, men spørsmålet er hvor lenge det holder, 1,8 bar ladetrykk og et bra mappa innsprutningssystem burde klare å lure frem 400hk. Hvis dere sjekker ut forumet på www.pure-pf.com så er det endel biler der som har fått ut MYE med veldig enkle grep! en som fikk mellom 300 og 400 ut av en 325 turbo kun ved å klusse med motronicen selv, hehe... Selve styringssystemet har jo veldig mye å si! Og det skal ikke jeg mappa selv, Borger Strand skal ta seg av den delen. Men det er jo selvfølgelig mange faktorer som spiller en rolle her og jeg skal ikke garantere 400hk, det er bare det jeg tror etter å ha pratet med Andres Bäckstrøm og Borger Strand. Dette får vi jo se alle sammen når bilen er ferdig og det foreligger bremsepapirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Flott prosjekt Jarle, med nesten fler bilder enn tekst! Ypperlig prosjekt å vise frem! 10 poenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 2-takter og 4-takter er jo to forskjellige motorer. En 2-takter kan du trimme MYE hardere enn en 4-takter pga. minimalt med bevegelige deler i forhold til en 4-takter. Men på en annen side: På 80-tallet laget jo BMW en motor som ble brukt i F1. Denne var fra en BMW 1500 med 1,5L motor og denne ytet 1500hk, dvs 1hk pr. ccm. Selvfølgelig med overlading! Så det er mulig ja Holdbarheten er et annet tema Synd det ble forbudt med turbo i F1 på slutten av 80-tallet. Gikk et tøft program om BMW sine gamle motorer på discovery channel. Der ble det vist hvor overlegne de egentlig var i motorsport med sine turbomotorer. Fikk også se når han testa en 02 Turbo, der turboskyvet først kom på 4300-4500 rpm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Nå har jeg hatt ei litt lang pause, men begynte igjen igår, hehe.. så igår blei dører og fangere pusset ned og klare for litt grunning, hydraulisk håndbrekk montert (fikk det til jul av dama, hehe, slå den ) og fikk opp kalender for 2006 med kliss nakne damer, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Nå har jeg hatt ei litt lang pause, men begynte igjen igår, hehe.. så igår blei dører og fangere pusset ned og klare for litt grunning, hydraulisk håndbrekk montert (fikk det til jul av dama, hehe, slå den ) og fikk opp kalender for 2006 med kliss nakne damer, hehe.. Høres fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Nå er blokka levert til maskinering og masse deler bestilt fra Koed, regner med at det kommer endel bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Ska du bruka dt samma panseret på an så du hadde på dn røde? bli gromm dn e30 du he dr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 jepp, tror nok panseret følger med over, hehe... litt av sjarmen det, så slipper den å ligne alle andre e30`er, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 eg he også et lignane panser, me ett lyftinntak på kver sida a dt i mitten, men dt e gromt me nåe så ikje alle he likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Har fått tak i endel mer snacks nå, bilder kommer! Nå er jeg ferdig med fagprøva så nå er det bil for alle penga igjen, bokstavelig talt, hehe.. Har lånt 50k for å kjøpe resten av delen jeg trenger, men vet ikke om det er nok. Kommer til å trenger deler for 23k + moms fra Koed og 10k + moms fra PPF. Huff! Noen som hadde e-mail adressen til han norske på Koed? Har også fått laget egne BMW emblemer til panser og bagasjelokk! Bilder av alt kommer i løpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 daniel@koed.dk Hils fra Jostein da. Gratiss med fagbrevet også... halvår til jeg skal ta det nå så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 daniel@koed.dk Hils fra Jostein da.Gratiss med fagbrevet også... halvår til jeg skal ta det nå så... Takker Sender han en mail i morra jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 daniel@koed.dk Hils fra Jostein da.Gratiss med fagbrevet også... halvår til jeg skal ta det nå så... Takker Sender han en mail i morra jeg da! Kan hende han er på jobb enda.. han bruker å sitte til 8 å lengre mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 husker ikke hele lista, er på femte drammen nå, hehe-- tror jeg snart jeg skal slutte å skrive her for ikveld, før jeg driter meg ut, han får mail i morra, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 husker ikke hele lista, er på femte drammen nå, hehe-- tror jeg snart jeg skal slutte å skrive her for ikveld, før jeg driter meg ut, han får mail i morra, hehe.. Hehe... kan kansje være smartest det..kunnet blitt arti å lest mail du sendte ikvell imårra når du står opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå