Bøen Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Ja ja Jarle. Har du snart flere bilder eller ? Venter i spenning !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 kossen ligge det an me bilen? fått ferdikt maskinen? glede meg te det kjeme mere info og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Skal vi sveise ferdig resten snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Skal vi sveise ferdig resten snart kanskje? jeg venter på han kødden som skulle lage de flensene Blir ganske forbanna, har gått nesten 2mnd fra jeg blei lova de. Har du mulighet til å få skåret ut noen? eller vet du hvor jeg kan få kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 er du ferdige med å lakka bilen nå? taket var ivertfall jevla fint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 endelig tilbak med en liten oppdatering! Og det er ikke mye positivt å si; Jeg bestilte nye stoler og belter fra Pedersens Racing i Sarpsborg, jeg skulle ha to stk Sabelt Racer stoler med FIA og to stk Sabelt 6-punkt seler. Men hva fikk jeg jo en Sabelt Racer stol og en Sabelt GT2 stol, uten FIA-merke, og ikkeno belter.. hehe... gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 det var jo synn når di skal rote slikt med ting. du he nokk våre maks uheldige, blir ikje dei tingane så er skadet erstatta av tnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 Slettet dette innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2006 Skal vi sveise ferdig resten snart kanskje? Si fra en dag du har mulighet så gjør vi det ferdig, jeg fått den ene flensen vi manglet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Men har du både til turbo og wg? Og rør,bend til wg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Men har du både til turbo og wg?Og rør,bend til wg? jeg har fått en t3 flens i syrefast, vi bruker de flensene jeg har inn mot toppen (hvis du har 309 da?) og jeg har fått Terje til å lage to like flenser, en i syrefast og en i svart stål. disse er ikke ferdige, men det er ikke lenge til. disse har en dim på 40mm, altså til å lage en skjøt på røret til wg. det blir en overgang mellom grenrøret som er 316 og wg.. kan forklare dette senere. men uansett så bruker vi jo litt tid på å få til resten også? det er jo endel igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Hmm,da skal jeg ha med både 316 og 309? Jeg ligger rett ut med influensa så vi må ta det til helga hvis jeg er i form igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 20, 2006 Share Skrevet Februar 20, 2006 Du har PM Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hmm,da skal jeg ha med både 316 og 309?Jeg ligger rett ut med influensa så vi må ta det til helga hvis jeg er i form igjen. Jeg har nok 316, men hvis du tar med 309 så hadde det vært flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Skjer det noe snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå