Lien Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 lykke til me byggingen.d er spennende og føle me deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo4x4 Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 hva sjer`a, blir bile færdig...? har en m10 liggende! hva kan jeg gjøre med den for 25k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Ikke så veldig mye å si egentlig, venter fremdels på diverse deler, men har jo fått gjort noe Bilen har begynt å ta form, har endelig fått i stoler, belter, wilwoodbremser, justerbart understell osv, legger ut noen bilder så kan dere se selv. Fikk idag ordnet meg gratis lakkering og dekksponsor. Så nå begynner det å bli bra Har også fått laget dørhåndtak der det er frest inn TURBO, samt nye emblemer til panser og bagasjelokk der det står BMW TURBO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Tøft Blir gromt det her! Noen bilder av motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Aah! Nydelig! Stå på Jarle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Tøft Blir gromt det her! Noen bilder av motor? motor er det dårlig med, hehe.. da må det bli bilde del for del mangler fremdeles råder, så når de kommer i posten så blir det masse motorbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Til helga blir det bilde av grenrør tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Tøft Blir gromt det her! Noen bilder av motor? motor er det dårlig med, hehe.. da må det bli bilde del for del mangler fremdeles råder, så når de kommer i posten så blir det masse motorbilder Hvilke råder gikk du for? Bilder del for del gjør ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 her er et par bilder til: Lavkomp stempler: Grenrøret som Propan lager for meg Bremser må man jo ha Og stoler og seler: Og så har jeg fått meg løftebukk, 6 år gammel to søylet, det hjelper mye Dumt at bildet blei så dårlig, her står den nye bruksbilen under e30`n. Tar også med enda et bilde av femmer`n, med nye 18" Denne bilen byttet jeg til meg mot den gamle blå/lilla Suzukien, hehe Gamle eier hadde ikke råd til årsavgift og jeg hadde allerede betalt på Suzukin så da byttet vi jevnt, deilig å kjøre bimmer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Hørtes ikke ut som noe dumt bytte det, Jarle! Pen bukk, pene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Bilen blir garantert hefti, men jeg likte ikke utseende på den i det hele tatt. Men så er jeg vel kanskje litt "orginalpoliti" av meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Ser bra ut jarle Men du, sett noe til IC`n eller? Har fått alt av rør og slanger nå så venter litt på den, hadde vært greit å få bygd trykkrøra i helgen Forøvrig så fåru komme deg på jobb igjen asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 kult prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12 Man Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Ja Jarle... Du får komme deg på jobb igjen så vi får pratet litt BMW . Sinnsykt rått det prosjektet ditt... Gleder meg til å komme opp å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå