Gå til innhold

M10 turbo i e30 "m3"

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå støper vi ny dash til e30`n, vi skal bygge inn en bærbar pc samt en 7" LCD-skjerm der jeg ser det meste som jeg trenger å vite: turtall, eksostemp, ladespenning, innsugsluftas temp, turbotrykk osv.. bilder av dashen kommer ikveld :wink:

Det hørtes bra ut med nye bilder ja :wink: Har du et eget program du skal kjøre på Pc'en eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro! Gleder meg til å se bilder av dash.

Skal du kjøre med 16" felger slik vi ser på bildet? Du har ihvertfall jobba bra! :D

Lakkert den selv hørte jeg ?

Bra at du har litt kreativitet og lager noe litt utenom det vanlige! Tøft med de egenproduserte detaljene!

Stå på, gleder meg til å se den i aksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Dæven :shock:

dette kommer seg, så ut som litt arbeid å sveise manifoil så jeg skjønner det koster.

Sort med hvit bur synes det var en knallfin løsning.

lykke til videre, morro og følge med

har ikke prøvd bilen enda så jeg er veldig spent på hvordan den blir å kjøre, hehe.. skal bruke 16" ja, vurderer neste å kjøpe 15" compomotive når jeg skal kjøre bakkeløp, men vi får se :wink:

hvite slike på en sort bil 8) må bli helt syyykt rått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja jarle, kan jeg komme å ta en titt på bilen din snart igjen eller.. hadde jo ikke kommet så langt sist jeg var innom, men så er jo det forsåvidt en stund siden også.. :lol:

nå sitter jeg på data'n på jobb, og der er det jo selvfølgelig sånn j#%&¤ filtrering så jeg får ikke sett ett eneste bilde.. men men får ta det igjen når jeg kommer meg hjem.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Nå er det fryktelig lenge siden forrige oppdatering ser jeg, hehe.. har ikke blitt ferdig enda men har susa litt innom verkstedet å og da :wink:

nå står hvertfall bilen hos lakkerern og den er ferdig lakka i morra, ifølge lakkerern da :roll: Fargen ble til slutt Ferrari Rosso Luminoso (!? tror jeg den hette ihvertfall) det er hvertfall den sykeste rødfargen jeg har sett :D

M3 bredding er montert og den er nesten ferig montert innvendig, nytt Sparco bur +++

gleder meg til å hente den fra lakkering i morra. da kommer det endel bilder her også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut! för oss med bilder jarle:P du sendte meg jo mms av bilen din for en stund tilbake nå med breddinga.. men var enda under construction da:P har du tall på hvor mye du har brukt eller? tør vel ikke tenke på det engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...