Jarle Skoftedalen Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Hørtes ikke ut som noe dumt bytte det, Jarle! Pen bukk, pene biler! Takk for det. Den nye bilen er kun en 518 da, huff, hehe... men jeg er storfornøyd med den bilen, en enorm overgang fra Suzuki`n hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Nå støper vi ny dash til e30`n, vi skal bygge inn en bærbar pc samt en 7" LCD-skjerm der jeg ser det meste som jeg trenger å vite: turtall, eksostemp, ladespenning, innsugsluftas temp, turbotrykk osv.. bilder av dashen kommer ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Nå støper vi ny dash til e30`n, vi skal bygge inn en bærbar pc samt en 7" LCD-skjerm der jeg ser det meste som jeg trenger å vite: turtall, eksostemp, ladespenning, innsugsluftas temp, turbotrykk osv.. bilder av dashen kommer ikveld Det hørtes bra ut med nye bilder ja Har du et eget program du skal kjøre på Pc'en eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 ja, dataspruten kobles opp mot pc`n og videre til LCD skjermen, dette er langt fra nødvendig, men litt artig, hvertfall når jeg har alt som trengs. Dette er jo også meget praktisk når bilen skal mappes det5 blir spennende å se dashen når den er ferdig, den skal selvfølgelig "flokkes" også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hvordan er det å kjøre med bilen? jeg sliter sinnsykt etter at jeg har senket den... blir bra når jeg får på 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Morro! Gleder meg til å se bilder av dash. Skal du kjøre med 16" felger slik vi ser på bildet? Du har ihvertfall jobba bra! Lakkert den selv hørte jeg ? Bra at du har litt kreativitet og lager noe litt utenom det vanlige! Tøft med de egenproduserte detaljene! Stå på, gleder meg til å se den i aksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 har ikke prøvd bilen enda så jeg er veldig spent på hvordan den blir å kjøre, hehe.. skal bruke 16" ja, vurderer neste å kjøpe 15" compomotive når jeg skal kjøre bakkeløp, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Dæven dette kommer seg, så ut som litt arbeid å sveise manifoil så jeg skjønner det koster. Sort med hvit bur synes det var en knallfin løsning. lykke til videre, morro og følge med har ikke prøvd bilen enda så jeg er veldig spent på hvordan den blir å kjøre, hehe.. skal bruke 16" ja, vurderer neste å kjøpe 15" compomotive når jeg skal kjøre bakkeløp, men vi får se hvite slike på en sort bil må bli helt syyykt rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jaja jarle, kan jeg komme å ta en titt på bilen din snart igjen eller.. hadde jo ikke kommet så langt sist jeg var innom, men så er jo det forsåvidt en stund siden også.. nå sitter jeg på data'n på jobb, og der er det jo selvfølgelig sånn j#%&¤ filtrering så jeg får ikke sett ett eneste bilde.. men men får ta det igjen når jeg kommer meg hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Nå er det fryktelig lenge siden forrige oppdatering ser jeg, hehe.. har ikke blitt ferdig enda men har susa litt innom verkstedet å og da nå står hvertfall bilen hos lakkerern og den er ferdig lakka i morra, ifølge lakkerern da Fargen ble til slutt Ferrari Rosso Luminoso (!? tror jeg den hette ihvertfall) det er hvertfall den sykeste rødfargen jeg har sett M3 bredding er montert og den er nesten ferig montert innvendig, nytt Sparco bur +++ gleder meg til å hente den fra lakkering i morra. da kommer det endel bilder her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 høres bra ut! för oss med bilder jarle:P du sendte meg jo mms av bilen din for en stund tilbake nå med breddinga.. men var enda under construction da:P har du tall på hvor mye du har brukt eller? tør vel ikke tenke på det engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Nydelig bil, fantastisk finish Og forhåpentligvis masse hk! Stå på, tøffeste e30 eg har sett (noen gang:D) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 dette ble tatt i mai, men er det siste bildet av bilen før lakkering. bilen er akkurat trilla ut av lakkboksen nå, hehe.. synd jeg drar til syden i morra, ville vært hjemme og montert nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Denne bilen blir den rødeste bilen i skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 her er et bilde av bilen med rosa fyller endelig hjemme fra lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå