Jarle Skoftedalen Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 etter mye om og men har jeg endelig komet litt videre, har hatt en laaaaang pause nå, men kjører på for fullt nå her kommer noen bilder;) endelig fått inn motor, har montert på m5 3,6liter kasse, ble knall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Det blei snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 synes ting tar tid jeg jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hva måtte til for og få på den girkassa? Blir bra det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 den kassa er bolt on på motoren iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Beklager off topic men passer S14 veiv i M10? (Tenkte å borre min opp til 2,3...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 siden du ikke svarer på PM tar jeg det her. skal jeg fakturere deg for delelageret eller kommer du tilbake med det? har prøvd og få tak i deg i ca 1 år nå og anser dette som at du driter i at du har deler fra oss. skuffende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå