Gå til innhold

M10 turbo i e30 "m3"

Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått tatt bilder og det er litt fremgang i prosjektet!

Ny turbo er handlet og jeg regner med den holder effektmessig! :wink:

bmw_s_historie_104.jpg

bmw_s_historie_106.jpg

Også kjøpt meg en 40mm ekstern wastegate

bmw_s_historie_110.jpg

Og også i full gang med sveising av syrefast grenrør, det blir laget i 42,4x2mm rør

bmw_s_historie_099.jpg

Også er innsuget nesten ferdig, mangler bare å sveise på flensen på spjeldhus og borre hull til mapsensor og div følere!

bmw_s_historie_139.jpg

Og idag fikk jeg støpt sammen fangern som fikk seg i smell i krasjen :wink:

Flere bilder og info kommer straks da ting begynner å skje og jeg får grei lønning i november :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de som bor i nærheten å kjenner en av arbeidskameratene dine.. får de en prøvetur eller?

hehe... hvem kjenner du da?

johnny schultz... var innom når du sto under panseret på celica'n hans.. det står tideligere i tråden din atte du ikke ville kappe med meg å en kamerat med E28 535.. men du hadde ikke turbo'n da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg akkurat nye motorfesteforinger til bilen, fikk laget de på jobben og får håpe de vil fungere! De er laget i nylon i samme dimensjon som originale gummifester til m20 (det betyr at jeg må sveise litt på motorfestet på bilen for å få de langt nok ut da det originale m10 festet har en helt annen oppbygning) og det blir også en gjennomgående bolt.

motorfester.jpg

det er en syrefast hylse inni som ikke går helt ut til kantene slik at jeg ikke vil få noe slag gjennom dette.

Og til alle som sier at dette blir et helvete å kjøre med så har jeg allerede vært i kontakt med folk som har kjørt med lignende fester og er kjempefornøyd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...