Fredrik Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg er helt enig...denne er helt vill... http://www.dinside.no/php/art.php?id=216078 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 dinside er herved på min shitlist pga en helt ubrukelig reklame helt øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Helt sinnsykt! Pokker meg ikke mye plass igjen under panseret der.. Og bremsene var jo heller ikke akkurat små... | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Rått !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Qute Jorunn Stiansen: Helt sinnsykt!! Kunne tenkt meg sånne bremser da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Sykt rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Denne bilen ble jo såvidt vist på bimmers.no for et halvt år siden. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2775 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Uten tvil den råeste 1-serien jeg har sett... Ikke noe å si på disse Vi må arrangere en bimmetur ned til Tyskland/Belgia/ etc. på bilmesse en gang. Er liksom noe annet med bilmessene der nede sammenlignet med dem vi har her i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 1.1mill i avgifter....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 sinnsyk bil og noen avsindige bremser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 4, 2005 Share Skrevet Juni 4, 2005 Galskap.... I LIKE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 sorry å si det, men den er STYGG fysj, men ikke noe å si på motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 ikkje direkte stygg da, men du finner e39 som ser bedre ut, blant annet et par m5 på autodb for tiden, men absolutt fin til å være 1 serie, skikkelig motor og greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 5, 2005 Share Skrevet Juni 5, 2005 Trodde aldri de kom til å få plass til det i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Awesome, denne bilen må være skikkelig heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå