Bmw_325_Cab Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2005 En som sa til meg at dem kommer opp på hver sin side av bilen like ved der taket legger seg når man tar det ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2005 Ja! Men jeg vet ikke åssen jeg legger dem ut her, så jeg kan sende deg på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 bilder av motor rommet kunne du også lagt ut snart motor rommet er strøkent der kom det bilde av motor rommet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Denne har ikke veltebøyler. Det kan man tydelig se hvis det er bak baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 bimmerdude skrev: Denne har ikke veltebøyler. Det kan man tydelig se hvis det er bak baksetet. ...nettopp, såg det eg og no på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2005 Bilde inni bilen er tatt med taket igjen, så det ble litt mørkt. Interiøret er mye lysere og penere enn det ser ut som der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Skulle eg hatt meg cab nå så hadde du vært den første eg hadde ringt! Utrolig fin bil du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Takk for det Har bytta sølvgitteret i frontfangeren til sort isteden, også har jeg satt i blinklyspærer i sølv så det står i stil til lyktene, det ble mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Er dette montreal blå farge? Ser ikke sånn ut. Min er montreal blå og ser sånn ut: men bilen din var absolutt fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2005 Takk for det! Det er montrealblue ja! Det står jo i motorrommet også, den er blå med litt lilla skjær i. Som jeg har skrevet tidligere, bildene er tatt med mobilen så det blir ikke de beste bildene akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Jepp, lilla skjær i ja. Ja blir nok litt annerledes i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forsikringsagenten Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Utrolig flott bil dette her. Hadde jeg hatt kronene hadde jeg blitt lykkelig eier med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg selger bilen billigere, hvis noen er intressert. Men ikke kom med skambud heller da Bilen bør sees og prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå