Bmw_325_Cab Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Skrevet Juni 26, 2005 Her er annonse fra finn.no med en del bilder http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... e=5719453& sid=6aZBd8ghQ296576&pos=6
ovex Skrevet Juni 27, 2005 Skrevet Juni 27, 2005 ..flott sak! Kjøper han som vurderte 3-cab eller 5 serie??
Bmw_325_Cab Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Skrevet Juni 27, 2005 Hei! Han synes det var for langt unna. Men jeg har tilbudt meg å kjøre den ned dit for han, for dama er i rogaland nå så da kunne jeg tatt følge med ho hjem igjen Hadde han sett bilen så hadde han garantert tatt den. Hadde håpet å få igjen litt for bilen liksom, men jeg selger den jo rimligere hvis det er det som må til... Så jeg har skrevet bud ønskes i annonsen..
Bmw_325_Cab Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Skrevet Juli 5, 2005 Da var bilen mest sannsynlig solgt. Bare lurer på om noen vet noe om fri omregistrering. Det er fri omreg bare 2 dager til på bilen, hvis jeg setter den feks på broren min, vil det gå 2 nye mnd med fri omreg da? Kan den stå forsikret på meg hvis jeg omregistrerer den på broren min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå