jonr Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Vet ikke om dette er tatt opp tidligere, men bare lurte litt, siden alle lader sånne "bursdagen min" og "gratulere med dagen" innlegg omdagen, hvor gamle er folk her ? Jeg selv er 25 om dere har bilde kan dere jo også legge ut det alltid interessant å se hvem man "snakker" med, og bare for å si det, jeg er IKKE på sjekkern her nei hehe Det er da meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 ble 21år 7mai jeg:) bildet er tatt av X-dama mi..(thehe, eneste jeg har så det får duge:P er tatt like etter jeg var hårmodell for en frisør her i byen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Heisann ja! Blir 21 i august jeg..fant ikke noe nytt bilde da, så dette får holde Meg småberuset på guttekveld, først SingStar, så ble jeg tilbudt 200,- for og sitte med Sparta flagget, som jeg HATER mer enn noe annet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 hehe, nice, er reine bli kjent kvelden dette det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Markus Vang, 20 år 3juni 05. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 19år. 20. 09. 1985 Jeg hadde drukket okei!? Jeg var i Praha og ravet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Er '81-modell, men bilde har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 27 endelig en som var eldre en meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Og her er resten: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3590&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=1973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 ok, der var resten ja, jammen må jeg si det er mye kjekk ungdom her *føle seg gammel* og mange spreke eldre da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 24år. 08.03.81 langt ifra våken da bildet er tatt 4 på natta men det får duge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 27 endelig en som var eldre en meg hehe Synger på siste verset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 19år. 16.04.86 Dårlig bilde, men det var det eneste bilde, som jeg har av meg selv... Måtte scanne bilde også sensure X`en så det ble ikke akkurat det beste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 why sensurere? naken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå