Gå til innhold

Alder??

jonr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei pga og ikke ødelegge folks apetitt så holder jeg bilde for meg selv haha, men kan si at jeg fyller 22år 8 september

å e kommå ifra den flotte veldige (solfylte for tiden..not) byen ændal

her har vi en regn sommer deluxe. dritt vær. er ikke så mye gøy å kjøre i regnvær.:(

but keep smiling. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde_1.jpg

oki da siden dere maser hehe :) følte jeg var den eneste jenta som ikke hadde lagt ut bilde nå. er litt sært da men, jeg og bilen var fotomodeller for en dag :)

er forøvrig 23 år

genialt bilde :) søt dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde_1.jpg

oki da siden dere maser hehe :) følte jeg var den eneste jenta som ikke hadde lagt ut bilde nå. er litt sært da men, jeg og bilen var fotomodeller for en dag :)

er forøvrig 23 år

er du dame og er det deg på bildet??

isåfall pen er hu i beemern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippa jeg er dame eller jente som jeg pleier og kalle det. :) og jippa det er meg på bildet. røykeloven gjelder nok ikke i bilen min. vet det er mange som river seg i håret på grunn av det men sånn er det no bare. :)

ADMINEDIT: fjernet "trippelsitering" av bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forøvrig 23 år

Kanskje litt frekt å spøre om dette eller ? hehe, hadde det vært en mann hadde jeg blitt redd værtfall.

btw legg merke til den utheva skriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippa jeg er dame eller jente som jeg pleier og kalle det. :) og jippa det er meg på bildet. røykeloven gjelder nok ikke i bilen min. vet det er mange som river seg i håret på grunn av det men sånn er det no bare. :)

var som tatt ut av en reklame det bildet der gitt :) har du flere av deg da så vi får bekreftet at den søte som sitter i gliset faktisk er deg ;) ?

ADMINEDIT: Fjernet "trippelsitering" av bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var som tatt ut av en reklame det bildet der gitt :) har du flere av deg da så vi får bekreftet at den søte som sitter i gliset faktisk er deg ;) ?

ADMINEDIT: Fjernet "trippelsitering" av bilde

Søt jente! ja. :) Og kan jo trøste oss med at på bildet er ihvertfall røyken ikke tent... Tøft bilde uansett. Minnet meg litt om Angelina Jolie faktisk. Og det er jo ikke så ille nei. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnet meg litt om Angelina Jolie faktisk. Og det er jo ikke så ille nei. :P

Når du sier det så ser jeg umiddelbart likheten jeg også! Og nei, å bli sammenlignet med henne kan slettes ikke være så ille! 8)

nei hun er jo absolutt det beste man kan bli sammenlignet med he he :) drit kul dame hun altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhmm, jeg tror faktisk at Angelina Jolie er den skuespilleren som er mest likte av både kvinner og menn. Leste en lang post på IMDB.com, hvor det var kvinner som diskutert hvor sexy den dama var. Temmelig artig å les.

PS. Hun er rå sexy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...