hagenisse Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 Gjelder ikke røykeloven i biler altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Juni 14, 2005 Share Skrevet Juni 14, 2005 hei pga og ikke ødelegge folks apetitt så holder jeg bilde for meg selv haha, men kan si at jeg fyller 22år 8 september å e kommå ifra den flotte veldige (solfylte for tiden..not) byen ændal her har vi en regn sommer deluxe. dritt vær. er ikke så mye gøy å kjøre i regnvær. but keep smiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2005 oki da siden dere maser hehe følte jeg var den eneste jenta som ikke hadde lagt ut bilde nå. er litt sært da men, jeg og bilen var fotomodeller for en dag er forøvrig 23 år genialt bilde søt dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 Støtter meg til Gunnar og jonr. Tøft bilde og søt dame! Selv om jeg ikke er noen røykeforkjemper så mener jeg faktisk at sigaretten gjorde motivet bedre. Det er tross alt snakk om et modelloppdrag her, og "alt for kunsten", ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 oki da siden dere maser hehe følte jeg var den eneste jenta som ikke hadde lagt ut bilde nå. er litt sært da men, jeg og bilen var fotomodeller for en dag er forøvrig 23 år genialt bilde søt dame er du dame og er det deg på bildet?? isåfall pen er hu i beemern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 15, 2005 Share Skrevet Juni 15, 2005 er du dame og er det deg på bildet??isåfall pen er hu i beemern. jippa jeg er dame eller jente som jeg pleier og kalle det. og jippa det er meg på bildet. røykeloven gjelder nok ikke i bilen min. vet det er mange som river seg i håret på grunn av det men sånn er det no bare. ADMINEDIT: fjernet "trippelsitering" av bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2005 oki da siden dere maser hehe følte jeg var den eneste jenta som ikke hadde lagt ut bilde nå. er litt sært da men, jeg og bilen var fotomodeller for en dag er forøvrig 23 år genialt bilde søt dame er du dame og er det deg på bildet?? isåfall pen er hu i beemern. Kanskje litt frekt å spøre om dette eller ? hehe, hadde det vært en mann hadde jeg blitt redd værtfall. btw legg merke til den utheva skriften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Født i 1983 , men 5 år i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 jippa jeg er dame eller jente som jeg pleier og kalle det. og jippa det er meg på bildet. røykeloven gjelder nok ikke i bilen min. vet det er mange som river seg i håret på grunn av det men sånn er det no bare. var som tatt ut av en reklame det bildet der gitt har du flere av deg da så vi får bekreftet at den søte som sitter i gliset faktisk er deg ? ADMINEDIT: Fjernet "trippelsitering" av bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 jippa jeg er dame eller jente som jeg pleier og kalle det. og jippa det er meg på bildet. røykeloven gjelder nok ikke i bilen min. vet det er mange som river seg i håret på grunn av det men sånn er det no bare. var som tatt ut av en reklame det bildet der gitt har du flere av deg da så vi får bekreftet at den søte som sitter i gliset faktisk er deg ? ADMINEDIT: Fjernet "trippelsitering" av bilde Søt jente! ja. Og kan jo trøste oss med at på bildet er ihvertfall røyken ikke tent... Tøft bilde uansett. Minnet meg litt om Angelina Jolie faktisk. Og det er jo ikke så ille nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 16, 2005 Share Skrevet Juni 16, 2005 Minnet meg litt om Angelina Jolie faktisk. Og det er jo ikke så ille nei. Når du sier det så ser jeg umiddelbart likheten jeg også! Og nei, å bli sammenlignet med henne kan slettes ikke være så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Minnet meg litt om Angelina Jolie faktisk. Og det er jo ikke så ille nei. Når du sier det så ser jeg umiddelbart likheten jeg også! Og nei, å bli sammenlignet med henne kan slettes ikke være så ille! nei hun er jo absolutt det beste man kan bli sammenlignet med he he drit kul dame hun altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Hhmm, jeg tror faktisk at Angelina Jolie er den skuespilleren som er mest likte av både kvinner og menn. Leste en lang post på IMDB.com, hvor det var kvinner som diskutert hvor sexy den dama var. Temmelig artig å les. PS. Hun er rå sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Vet ikke hva det helt er, men synes faktisk ikke Angelina Jolie er så sexy/pen som noen skal ha det til. Tror det er noe med leppene, vet ikke helt (nå har vel denne tråden sporet _litt_ av ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 17, 2005 Share Skrevet Juni 17, 2005 Alle hver sin smak. Det er vel helst sånn, noen liker det andre hater det. Noen liker dattra, andre liker mora. Ja, vi bruk alltid å spor av på sånne poster som varer lenge nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå