Peoplez Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Mista lappen etter burnout HØYANGER: Ein mann i byrjinga av 20-åra fekk førarkortet kversett etter ein såkalla burnout i Høyanger måndag kveld. Ein politipatrulje tok mannen på fersken då han tok burnout på den stilleståande BMW-en sin i sentrum i halv-ti-tida om kvelden. Resultatet vart svidd gummi, røyk og tap av førarkortet som følgje av uaktsom køyring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 tydlig at purken har lite å finne på....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Var det deg? Som regel den som nevner det, det gjelder Så jeg også spør: Var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 off politeiet er lite på jordet ass. fatter ikke att de gidder..... iritasjon da eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 En kamerat mista lappen på det for et år siden også. Teite greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 ganske teit og unødvendig å stå å børne og da når man veit va som skjer? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Var det deg? Som regel den som nevner det, det gjelder Så jeg også spør: Var det deg? hæ? ikke meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 Var det deg? hehe, nei vakje meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Burnout i sentrum ja. Helt greit at slike mister lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 dumt at man mister lappen på sånt, men burnout i sentrum er ikke lurt heller, greit å gjøre det på åpen plass der det ikke er trafikk, synes politiet er for strenge på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hvis jeg tolka dette riktig så har han burna midt i SELVE gata/veien, og ikke bare en liten uskyldig burn, men noen skikkelige striper? Da fikk han jo bare som fortjent.. Hadde det derimot vært på en park.plass, og ikke så veldig overdreven burning, så syns jeg det holder med ev. tilsnakk/mild bot/stor bot, alt etter den enkelte situasjon..og sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hvis jeg tolka dette riktig så har han burna midt i SELVE gata/veien, og ikke bare en liten uskyldig burn, men noen skikkelige striper? Da fikk han jo bare som fortjent..Hadde det derimot vært på en park.plass, og ikke så veldig overdreven burning, så syns jeg det holder med ev. tilsnakk/mild bot/stor bot, alt etter den enkelte situasjon..og sted Det som er det fine for "Onkel kjekk å grei" er at de driter i hva du eller jeg måtte mene om det, jeg mener det burde være lov å bruke hue litt for de også, men virker som de har fått tilatelse til å slutte med sunn fornuft i det de går på vakt, uten sammenheng til denne enkelte sak forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Hvis jeg tolka dette riktig så har han burna midt i SELVE gata/veien, og ikke bare en liten uskyldig burn, men noen skikkelige striper? Da fikk han jo bare som fortjent..Hadde det derimot vært på en park.plass, og ikke så veldig overdreven burning, så syns jeg det holder med ev. tilsnakk/mild bot/stor bot, alt etter den enkelte situasjon..og sted Det som er det fine for "Onkel kjekk å grei" er at de driter i hva du eller jeg måtte mene om det, jeg mener det burde være lov å bruke hue litt for de også, men virker som de har fått tilatelse til å slutte med sunn fornuft i det de går på vakt, uten sammenheng til denne enkelte sak forøvrig. Helt enig med deg! Men vi må huske på og ikke ta alle over en kam! Politi-folka er mennesker de og, og deres humør/oppførsel/tålmodighet/etc svinger litt/mye fra tid til annen. Og politiets håndhevelse av loven "på stedet" varierer også fra betjent til betjent I dette tilfellet, hvis han hadde møtt en "Gatebil-snut", hadde han kanskje sluppet med muntlig advarsel?!? Men som sagt; helt enig med det du skrev, har selv opplevd/hørt om/lest om diverse ting som ikke akkurat vitner om sunn fornuft!! Politiets arbeid skal først og fremst være forebyggende; og som sagt veit jeg mange eksempler på episoder som er mer provoserende enn forebyggende fra politiet sin side Men jeg veit også om tilfeller der snuten har VIST sunn fornuft og vært skikkelig hyggelige :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Mista lappen etter burnout HØYANGER: Ein mann i byrjinga av 20-åra fekk førarkortet kversett etter ein såkalla burnout i Høyanger måndag kveld. Kversett??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå