Runar-CSi Skrevet September 25, 2005 Forfatter Skrevet September 25, 2005 nei de ble skikkelig jalla bildene gitt... kansje det blir bedre når de er på plass i motor rommet...
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2005 Da har det skjedd litt... motor rommet er nå så godt som ferdig.... Måtte bare ha med et interiør bilde... syns det er blitt så koselig...
Pedi Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Syns motorrommet ditt ble helt konge, men etter min personlige mening så ville jeg ikke hatt den røde ledningen. Den trakk liksom blikket bort fra det ellers nice motorrommet....
Nautiluz Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Ser jo veldig bra ut dette! Venter på at resten skal tørken enda eller?
Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2005 Syns motorrommet ditt ble helt konge, men etter min personlige mening så ville jeg ikke hatt den røde ledningen. Den trakk liksom blikket bort fra det ellers nice motorrommet.... Den røde ledningen blir skjult, har bare gått tom ..... Og det kommer et stabstag etterhvert....
Pedi Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 Den røde ledningen blir skjult, har bare gått tom ..... Og det kommer et stabstag etterhvert.... Hva er det da jeg maser etter ???
mAZE Skrevet Oktober 3, 2005 Skrevet Oktober 3, 2005 Og, VI VIL HA FILM... VI VIL HA FILM... VI VIL HA FILM,......
Aama_Racing Skrevet Oktober 3, 2005 Skrevet Oktober 3, 2005 Hva er det da jeg maser etter ??? FILM hehe
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2005 Det blir nok litt filming den dagen det ikke har tenkt å regne her så jeg får kjøre ut bilen... blir litt trangt å filme inne i garasja... PS: Nå er den røde ledningen blitt svart Pedi....
Pedi Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 PS: Nå er den røde ledningen blitt svart Pedi.... Vil tro at det ble prikken over i-en. Nye bilder da?
HenrikE30+ Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 Vakkert, vakkert, VAKKERT!!! Jeg må få tatt meg en tur oppom å kikke litt på snart jeg Hmmm... Du er veldig flink til å komme med oppdateringer her på forumet om prosjektet ditt du. Spørs om ikke jeg òg skal begynne å legge ut litt bilder snart
R Andersen Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 Hmmm... Spørs om ikke jeg òg skal begynne å legge ut litt bilder snart du SKAL legge ut bilder! bilen din har blitt kjempefin, csiturbo!
Runar-CSi Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 Hmmm... Du er veldig flink til å komme med oppdateringer her på forumet om prosjektet ditt du. Spørs om ikke jeg òg skal begynne å legge ut litt bilder snart Det syns jeg virkelig at du skal!!! Har veldig lyst på noen bilder av bilen din...:) Noen bilder fra dagen idag.... Det ble jo sol som jeg hadde bedt om, men det videokameraet jeg var tenkt og bruke var tydeligvis ikke helt i form idag... Men jeg fikk tatt noen bilder da, håper det hjelper litt... Jeg begynner iallefall og bli MEGET fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå