Runar-CSi Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2005 ok fungerer alt slik du hadde forventet da? altid kjekt med ting som er i prdren eller fefrdi Alt er i skjønneste orden nå ja...
bttore Skrevet November 1, 2005 Skrevet November 1, 2005 ååå....har aldri sett en så lekker bil før!! nice nice nice!!!
Runar-CSi Skrevet November 2, 2005 Forfatter Skrevet November 2, 2005 ååå....har aldri sett en så lekker bil før!!nice nice nice!!! Takk for det du.... Kommer til å forandre endel iløpet av vinteren også... Er fortsatt mye jeg har lyst på så jeg har noen planer ....
Schnellfahren Skrevet November 2, 2005 Skrevet November 2, 2005 ååå....har aldri sett en så lekker bil før!!nice nice nice!!! Takk for det du.... Kommer til å forandre endel iløpet av vinteren også... Er fortsatt mye jeg har lyst på så jeg har noen planer .... Lysst til å fortelle om dem?
Runar-CSi Skrevet November 3, 2005 Forfatter Skrevet November 3, 2005 Blir det noe turbo på bilen? Det blir nok kompressor før turbo.....
Runar-CSi Skrevet November 3, 2005 Forfatter Skrevet November 3, 2005 ååå....har aldri sett en så lekker bil før!!nice nice nice!!! Takk for det du.... Kommer til å forandre endel iløpet av vinteren også... Er fortsatt mye jeg har lyst på så jeg har noen planer .... Lysst til å fortelle om dem? Nja.... bur, 4pkt seler... forntleppe i carbon... har div. ønsker... får se hvor mye arbeidslyst som kommer iløpet av vinteren...
Nautiluz Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 ååå....har aldri sett en så lekker bil før!!nice nice nice!!! Takk for det du.... Kommer til å forandre endel iløpet av vinteren også... Er fortsatt mye jeg har lyst på så jeg har noen planer .... Lysst til å fortelle om dem? Nja.... bur, 4pkt seler... forntleppe i carbon... har div. ønsker... får se hvor mye arbeidslyst som kommer iløpet av vinteren... Mere karbon?! heh..
johjoa Skrevet November 4, 2005 Skrevet November 4, 2005 Blir det noe turbo på bilen? Det blir nok kompressor før turbo..... hehe det er kult med kompressor også... drag heile veien du får bare oppdater etterhvert som du gjør deg ferdig... Dette må være den feteste prosjekt tråden her på forumet (isåfall min mening)
///MoePower Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 Blir det noe turbo på bilen? Det blir nok kompressor før turbo..... hehe det er kult med kompressor også... drag heile veien du får bare oppdater etterhvert som du gjør deg ferdig... Dette må være den feteste prosjekt tråden her på forumet (isåfall min mening) Min mening sier akkurat det samme, hehe stå på!!
Aama_Racing Skrevet November 5, 2005 Skrevet November 5, 2005 synes dette prosjektet er så rått.. ble forelsket i denne bilen første gangen jeg så den på bilde:P synes dette er den råeste bilen bmw har laget design messig... du må bare fikse filmer av den...
Runar-CSi Skrevet November 7, 2005 Forfatter Skrevet November 7, 2005 Håper å finne meg en bedre lagringsplass før vinteren og da kan jeg jo prøve å få laget meg en film den dagen bilen eventuelt skal flyttes dit... må jo ha prøveskilt da.... Ingen som vet om en skrulokale/garasje i Molde området til en billig penge??
Runar-CSi Skrevet November 8, 2005 Forfatter Skrevet November 8, 2005 hadde den bare vært så lav hele tiden...
Bimmerlars Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 hadde den bare vært så lav hele tiden... Hvorfor kan den ikke være det da? Vannvittig fet bil!
Gunnar Skrevet November 8, 2005 Skrevet November 8, 2005 Det der ser ut for å være det riktige stuket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå