eliot Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 detta så ut til å bli meget fin e-24, hvorfor ødelege den med bur å sånt . for bilen er jo helt snacks sånn den er.
HenrikE30+ Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 detta så ut til å bli meget fin e-24, hvorfor ødelege den med bur å sånt . for bilen er jo helt snacks sånn den er. Sikkert fordi Csiturbo vil bruke bilen bla. på bane. Selv om bilen er en BMW, så er den litt myk i karrosseriet (det er jo en gammel design), og da hjelper det på mye om man setter inn bur - dessuten er det jo en ekstra sikkerhet på bane... Forøvrig har han nok tenkt å sette inn et skrudd bur, så det blir nok reversibelt. Fikk forresten en idè Csi... Til våren samler vi noen av de nybygde bilene i Molde/Ålesund og omegn (vet om minst 4) og drar på en dagstur innover feks. Geiranger... Hvorfor? Jeg tar med en kamerat som er profesjonell fotograf Skikkelig feite bilder av skikkelig feite biler
Runar-CSi Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 detta så ut til å bli meget fin e-24, hvorfor ødelege den med bur å sånt . for bilen er jo helt snacks sånn den er. Det blir ikke et sånt bur som ødelegger alt inni bilen, det blir et bur som vil ligge helt klistret opp i taket og inntil a,b og c stolpene... så alle 4 sitteplassene vil være inntakte.... Har også et håp om å få inn en catchtank til bensina og en større bensinpumpe iløpet av vinteren. Tårnstag i motor rommet er også lagnt oppe på ønskelista.... Åsså må jeg få lagd meg noen fine braketter som skal være rundt i motor rommet...
Runar-CSi Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 Sikkert fordi Csiturbo vil bruke bilen bla. på bane. Selv om bilen er en BMW, så er den litt myk i karrosseriet (det er jo en gammel design), og da hjelper det på mye om man setter inn bur - dessuten er det jo en ekstra sikkerhet på bane... Forøvrig har han nok tenkt å sette inn et skrudd bur, så det blir nok reversibelt. Fikk forresten en idè Csi... Til våren samler vi noen av de nybygde bilene i Molde/Ålesund og omegn (vet om minst 4) og drar på en dagstur innover feks. Geiranger... Hvorfor? Jeg tar med en kamerat som er profesjonell fotograf Skikkelig feite bilder av skikkelig feite biler Den er jeg så definitivt med på Henrik!!!
Nautiluz Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 detta så ut til å bli meget fin e-24, hvorfor ødelege den med bur å sånt . for bilen er jo helt snacks sånn den er. Sikkert fordi Csiturbo vil bruke bilen bla. på bane. Selv om bilen er en BMW, så er den litt myk i karrosseriet (det er jo en gammel design), og da hjelper det på mye om man setter inn bur - dessuten er det jo en ekstra sikkerhet på bane... Forøvrig har han nok tenkt å sette inn et skrudd bur, så det blir nok reversibelt. Fikk forresten en idè Csi... Til våren samler vi noen av de nybygde bilene i Molde/Ålesund og omegn (vet om minst 4) og drar på en dagstur innover feks. Geiranger... Hvorfor? Jeg tar med en kamerat som er profesjonell fotograf Skikkelig feite bilder av skikkelig feite biler Er Fredrikstad omegn?? heh...
Runar-CSi Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 Er Fredrikstad omegn?? heh... Hehe..... Du får ta deg en tur oppover Nautilus, så du får se alle de vakre fjordene våres....
HenrikE30+ Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 detta så ut til å bli meget fin e-24, hvorfor ødelege den med bur å sånt . for bilen er jo helt snacks sånn den er. Sikkert fordi Csiturbo vil bruke bilen bla. på bane. Selv om bilen er en BMW, så er den litt myk i karrosseriet (det er jo en gammel design), og da hjelper det på mye om man setter inn bur - dessuten er det jo en ekstra sikkerhet på bane... Forøvrig har han nok tenkt å sette inn et skrudd bur, så det blir nok reversibelt. Fikk forresten en idè Csi... Til våren samler vi noen av de nybygde bilene i Molde/Ålesund og omegn (vet om minst 4) og drar på en dagstur innover feks. Geiranger... Hvorfor? Jeg tar med en kamerat som er profesjonell fotograf Skikkelig feite bilder av skikkelig feite biler Er Fredrikstad omegn?? heh... Hehe... Når man er så glad i å kjøre bil som oss så vil jeg si at uttrykket Ålesund og OMEGN inkluderer alt fra Nord-Norge til Gibraltar-stredet
Runar-CSi Skrevet November 23, 2005 Forfatter Skrevet November 23, 2005 For ei uke sia lå det bortimot 40cm med snø her, nå er det blitt 10+ og tørre og fine veier og ikke antydning til snø... Jeg har fått tilbake håpet om å få prøve bilen før vinteren!! Det gjenstår en liten time med utbedring av noen små "barnesykdomer" så trur jeg at det blir prøvetur på meg.... Har også fått montert inn chip så jeg er veldig sugen på å finne ut om det fungerer 100% nå....
Espen M33 Skrevet November 23, 2005 Skrevet November 23, 2005 For ei uke sia lå det bortimot 40cm med snø her, nå er det blitt 10+ og tørre og fine veier og ikke antydning til snø... Jeg har fått tilbake håpet om å få prøve bilen før vinteren!!Det gjenstår en liten time med utbedring av noen små "barnesykdomer" så trur jeg at det blir prøvetur på meg.... Har også fått montert inn chip så jeg er veldig sugen på å finne ut om det fungerer 100% nå.... Du må være rask. Det er meldt kaldere til helga igjen har jeg sett... Men lykke til. Håper du får ta deg en testdrive eller to før snøen melder seg igjen
Runar-CSi Skrevet November 24, 2005 Forfatter Skrevet November 24, 2005 hmm.. det var det da.... har store problemer med motivasjonen for tiden... har på en måte gått i venterdvale den også....
Espen M33 Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 hmm.. det var det da.... har store problemer med motivasjonen for tiden... har på en måte gått i venterdvale den også.... Vet hva du snakker om... Men siden jeg er ivrig skimann, så er det nesten verre nå enn noen gang. M3`n har vært viterparkert i lang tid og det er IKKE snø i fjella engang Ikke annet å gjøre enn å drikke seg full hver helg...
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Skrevet Desember 23, 2005 Skal tru om denne karen får noe til jul da.... Kansje det blir litt action i garasja igjen....
Halla Skrevet Desember 24, 2005 Skrevet Desember 24, 2005 Ja den Turen blir eg og `Jonas` her på Forumet med på
Runar-CSi Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Skrevet Januar 13, 2006 Da var tårnstiver i motor-rom bestilt og beninspumpe, bensin filter, 5" turteller og ei syltynn vifte skal bestilles fra Summit Racing iløpet av en uke eller to så kansje det blir liv i denne tråden igjen med noen nye bilder osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå