Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
detta så ut til å bli meget fin e-24, hvorfor ødelege den med bur å sånt . for bilen er jo helt snacks sånn den er.

Sikkert fordi Csiturbo vil bruke bilen bla. på bane. Selv om bilen er en BMW, så er den litt myk i karrosseriet (det er jo en gammel design), og da hjelper det på mye om man setter inn bur - dessuten er det jo en ekstra sikkerhet på bane...

Forøvrig har han nok tenkt å sette inn et skrudd bur, så det blir nok reversibelt.

Fikk forresten en idè Csi... Til våren samler vi noen av de nybygde bilene i Molde/Ålesund og omegn (vet om minst 4) og drar på en dagstur innover feks. Geiranger... Hvorfor? Jeg tar med en kamerat som er profesjonell fotograf :wink: Skikkelig feite bilder av skikkelig feite biler :D

Skrevet
detta så ut til å bli meget fin e-24, hvorfor ødelege den med bur å sånt . for bilen er jo helt snacks sånn den er.

Det blir ikke et sånt bur som ødelegger alt inni bilen, det blir et bur som vil ligge helt klistret opp i taket og inntil a,b og c stolpene... så alle 4 sitteplassene vil være inntakte.... :lol:

Har også et håp om å få inn en catchtank til bensina og en større bensinpumpe iløpet av vinteren. Tårnstag i motor rommet er også lagnt oppe på ønskelista.... Åsså må jeg få lagd meg noen fine braketter som skal være rundt i motor rommet...

Skrevet

Sikkert fordi Csiturbo vil bruke bilen bla. på bane. Selv om bilen er en BMW, så er den litt myk i karrosseriet (det er jo en gammel design), og da hjelper det på mye om man setter inn bur - dessuten er det jo en ekstra sikkerhet på bane...

Forøvrig har han nok tenkt å sette inn et skrudd bur, så det blir nok reversibelt.

Fikk forresten en idè Csi... Til våren samler vi noen av de nybygde bilene i Molde/Ålesund og omegn (vet om minst 4) og drar på en dagstur innover feks. Geiranger... Hvorfor? Jeg tar med en kamerat som er profesjonell fotograf :wink: Skikkelig feite bilder av skikkelig feite biler :D

Den er jeg så definitivt med på Henrik!!!

Skrevet

Er Fredrikstad omegn?? heh... :P

Skrevet

Hehe..... Du får ta deg en tur oppover Nautilus, så du får se alle de vakre fjordene våres.... :wink:

Skrevet

Hehe... Når man er så glad i å kjøre bil som oss så vil jeg si at uttrykket Ålesund og OMEGN inkluderer alt fra Nord-Norge til Gibraltar-stredet :D:D:D

Skrevet

For ei uke sia lå det bortimot 40cm med snø her, nå er det blitt 10+ og tørre og fine veier og ikke antydning til snø... Jeg har fått tilbake håpet om å få prøve bilen før vinteren!!

Det gjenstår en liten time med utbedring av noen små "barnesykdomer" så trur jeg at det blir prøvetur på meg.... :lol:

Har også fått montert inn chip så jeg er veldig sugen på å finne ut om det fungerer 100% nå.... 8)

Skrevet
For ei uke sia lå det bortimot 40cm med snø her, nå er det blitt 10+ og tørre og fine veier og ikke antydning til snø... Jeg har fått tilbake håpet om å få prøve bilen før vinteren!!

Det gjenstår en liten time med utbedring av noen små "barnesykdomer" så trur jeg at det blir prøvetur på meg.... :lol:

Har også fått montert inn chip så jeg er veldig sugen på å finne ut om det fungerer 100% nå.... 8)

Du må være rask. Det er meldt kaldere til helga igjen har jeg sett...

Men lykke til. Håper du får ta deg en testdrive eller to før snøen melder seg igjen :D

Skrevet

hmm.. det var det da.... har store problemer med motivasjonen for tiden... har på en måte gått i venterdvale den også.... :?

Skrevet
hmm.. det var det da.... har store problemer med motivasjonen for tiden... har på en måte gått i venterdvale den også.... :?

Vet hva du snakker om... :?

Men siden jeg er ivrig skimann, så er det nesten verre nå enn noen gang. M3`n har vært viterparkert i lang tid og det er IKKE snø i fjella engang :evil: Ikke annet å gjøre enn å drikke seg full hver helg...

• 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Da var tårnstiver i motor-rom bestilt og beninspumpe, bensin filter, 5" turteller og ei syltynn vifte skal bestilles fra Summit Racing iløpet av en uke eller to så kansje det blir liv i denne tråden igjen med noen nye bilder osv.... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...