///MoePower Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Fint å høre at motivasjonen er tilbake og at du har bestilt flere deler til den! Håper for all del det blir liv i denne tråden igjen og enda bedre: flere bilder Liker prosjektet ditt jeg, så er jo litt synd når tråden ligger død
Runar-CSi Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Skrevet Februar 1, 2006 Da har jeg holdt på litt i garasja de siste dagene og idag fyrte jeg den opp igjen. Det som skulle gjøres nå var å få kobla opp en oljetrykk måler og bytte et par vann slanger... Jeg fant meg en grei plass for montering av slangen til oljetrykkmålern på oljefilterhuset, der sto det 2 følere men jeg fant ut at jeg brukte kun 1 av de så jeg skrudde ut den ene.. Sånn såg byggesettet jeg fikk tak i på Tess ut: Sånn ble det ferdig montert: Tenkte også å bytte transistor til kupe vifta når jeg var igang nå siden den kun gikk på gull havre så jeg skrudde ut den og tok den med ned på Fag elektronikk og skulle kjøpe ny transistor men den hadde de ikke på lager så den måtte bestilles. Har også fått bytta de vannslangene som har plaget meg med noen små lekasjer, de er nå tett etter at motoren har gått lenge på tomgang med 5bar oljetrykk... Chippa hjerne ble også montert idag... Neste på skjemaet nå blir å få tak i en ny føler til vann temp, og få henta transistoren til kupevifta og få montert dette.. da skal det meste være iorden så jeg kan ut på prøvetur...
Runar-CSi Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Skrevet Februar 1, 2006 Holder også på å oppdatere litt på stereofronten så to nye forsterker er underveis, en Kicker 450.2 til frontsettet og en Kicker 600.1 til sub`en...
Runar-CSi Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 Igår var jeg ute og kjørte bilen litt i nabolaget her... morro gitt... Venter på div. snacks som faktisk er på vei med posten så det vil nok snart bli ny oppdatering med noen bilder...
Lien Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 Tøft med film og bilder! Sier mer enn 1000 ord veit du!
Runar-CSi Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Skrevet Februar 5, 2006 Ja jeg skulle fått til litt film... men da må nesten alt være iorden så jeg kan ha på prøveskilt... kjedeli med film der bilen står helt i ro vel??
Aama_Racing Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 film der du står i ro og burner noe syyykt:D:D
Nautiluz Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Få lagt ut noen oppdaterte bilder nå da! Vet du har noen!
Runar-CSi Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Skrevet Februar 10, 2006 Nja jo jau.... har da noen bilder... men ikke akkurat topp kvalitet på de.... Har holdt på et par timer i bagasjerommet idag... begynner å ta form nå... Lyden er det iallefall ingenting å si på... Og noen dårlige bilder av bilen... Med panser på!!
Kjell Rune Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 fått lånt deg litt større garasje og nå ser jeg. er mannen til sjøs?? blir bra detta her da runar. på tide og spinne litt.
Steffan C Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 MMMMM, får (mye )vann i munn av denne bilen, du burde være stolt! Dette er den flotteste modellen til BMW, det er min mening. Håper jeg får meg en strøken E24(helst M6) som "Søndagsbil" etterhvert .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå