Runar-CSi Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Skrevet Februar 13, 2006 De kommer ikke til å bli bygd ned, det kommer til å være som det er nå. Det er gjort helt enkelt og mest mulig firkanta og plassbesparende for å få plass til masse stash når jeg skal på treff osv.... Det skal også være enkelt og rive ut om den blir for tung rundt ei bane... Eneste forskjellen som kommer til å bli er at under den store plata til venstre i bagasjesommet vil det komme en 18" RH X-Rad felg som reservehjul med plexi over....
///MoePower Skrevet Februar 13, 2006 Skrevet Februar 13, 2006 Blir nok ikke så verst nei! Bare å stå på å jobbe videre med E24`n din! Syns fortsatt som nevnt så mange mange ganger før at den er rett og slett rå!
Maxxsonics Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 må si du har en stilig bil! veldig pen! fint at noen tar vare på slike biler! du har tatt mange fine bilder da!
Mpower20 Skrevet Februar 20, 2006 Skrevet Februar 20, 2006 Fantastisk flott bil dette her! Nesten så jeg blir sjalu! Men sånn uansett, stå på! Norges flotteste E24 er et meget oppnåelig mål slik jeg ser det ihvertfall (om ikke akkurat mest orginale da men )
///MoePower Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Pent! Skal du bruke bilen på bane i og med at du stiver den av, eller er det bare for utseendets skyld?
Arimanni Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Vist ikkje den bilen der kjem på bane, blir eg skuffa..
mAZE Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Er bare ett minus med det bildet der, og det er den røde/hvite pakka i dash'n.. Sånt er fysj.. hehe.. Men som alltid, rå bil.
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Er bare ett minus med det bildet der, og det er den røde/hvite pakka i dash'n.. Hva skjer'a?? Er du en slik prippen type eller??? Siggen må til med seriøs motormekk, og ikke minst ved studering av bil i etterkant - da er ingenting bedre enn en blås !
///MoePower Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Nei fysj.. Jeg kom akkurat inn nå, etter å ha lakkert motoren til lettsykkelen min, og jeg syns da jeg klarer meg utmerket uten en blås!
Runar-CSi Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Skrevet Februar 25, 2006 Uten en blås hadde ikke den bilen her vært som den er nå... men den hadde sikkert vært ferdig for leeenge sia.... Men da hadde den ikke sett sånn ut...
Pedi Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Mye god tenking og nye løsninger kommer under en god sigg ja...
propan Skrevet Februar 25, 2006 Skrevet Februar 25, 2006 Ingenting er som å tenke på nikotin,de 5minuttene en tar med en blås kommer som regel de beste ideene som blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå