Runar-CSi Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 Startet ja.,... går som en klokke... har jo kjørt rundt i nabolaget flere ganger ....
SteffenM2 Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Åja, stemmer det Er så lenge siden jeg har lest tråden Film da?
Runar-CSi Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 Hehe.... får prøve å lure med noen å filme litt når jeg har fått skilt... Åsså kan jeg legge inn noen nye bilder når skjørta er fedrig lakkert og på plass... Det blir sikkert ikke med det første da jeg har alt for mye å gjøre i neste uke...
Rotty Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 sinsykt fin den BMWn, skulle gjerne hatt en slik Lykke til med bila, håpe på masse bilder\film
Sleeper Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Jeg synes bilen har blitt altfor rånete....feil farge, for mye dill. Men er imponert over arbeidet og bilen ser meget strøken ut. Den turtelleren er jo en vits...du har laget en tysk rånete japsebil:) Har du fått på Lambda ? Og hvilke chip bruker du får å ta bort nødprogrammet? Har du laget eksosanlegget selv?
Muren Motorsport Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Ja jeg skal faktisk ha den... Grunnen er så enkel at den orginale turtellern i innstrumenta ikke går langt nok... Hadde det ikke vært for det så hadde denne heller ikke vært der....Og de to andre er oljetrykk og vann temp... Hadde ingen annen plass å ha de.... original telleren går vell til 8000rp/m? det er vel nok til en M/// ?
Runar-CSi Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Ja jeg skal faktisk ha den... Grunnen er så enkel at den orginale turtellern i innstrumenta ikke går langt nok... Hadde det ikke vært for det så hadde denne heller ikke vært der....Og de to andre er oljetrykk og vann temp... Hadde ingen annen plass å ha de.... original telleren går vell til 8000rp/m? det er vel nok til en M/// ? Den orginale går knapt nok til 7000.... Det er grunnen....
johjoa Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 fortsatt den råeste 6`r som e på forumet, men likte ikke no særlig greiene inni bilen. det hadde gjort seg å bytta rattet med et M-tech II ratt da hadde det blitt perfekt ellers de instrumentene og den cd-spilleren med lcd skjermen passa ikke inni i bilen... Hva med å sett inn en anonym cd-spiller der spillern står, fjern lcd skjermen og sett inn de 3 instrumenetene der den står? neida, hver sin smak...
Runar-CSi Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 skjermen er det jo bare å trykke på en knapp så forsvinner den inn i dash`en, litt kos må man få ha i en bil... Instumenta kunne jeg kodt tenkt meg å gjort noe med, kansje det blir en gang også... hvem vet... Det fineste hadde kansje vært å tatt ut de orginale instrumenta og fått inn de uorginale der.... skulle gjerne hatt m.tech 2 ratt men det passer ikke....
Runar-CSi Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 Idag ble halv årsavgift betalt, forsikring er satt på og skilt bestilt... :whoa:
///MoePower Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Gratulerer!! Dette må vel være drømmen, eller hva??!
Runar-CSi Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Ja dette er helt klart drømmen.... Nå er endelig eksosen fiksa også.... lambdaen er og på plass, den ble nok noe friskere nå og lyden ble upåklagelig... Et dårlig bilde under bilen... Og et godt tegn på at jeg MÅ begynne å bruke bilen, vepsebol i venstre hjulhus bak....
Ole@Automote Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 En perle av en bil det her håper virkelig jeg får se den på noen treff, skal bli arti og se litt nærmere på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå