Runar-CSi Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Da er ny starter på plass så nå starter den hver gang jeg vrir om nøkkeln, har også greid å klemt inn en E34 M5 radiator... Det gikk på millimeteren....
///MoePower Skrevet August 21, 2006 Skrevet August 21, 2006 Nei fysj.. Nå har du snakket om den filmen i snart ett år.. Du bare MÅ få filmet noe snart! Har så sykt lyst til å se maskinen i aksjon vettu
oyvin Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 ikke sett den ute på veien enda? blir det i år?
///MoePower Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 ikke sett den ute på veien enda? blir det i år? Han har jo henta skilter til den Men den er vel for fin til å brukes!
Runar-CSi Skrevet August 23, 2006 Forfatter Skrevet August 23, 2006 ikke sett den ute på veien enda? blir det i år? Joa, den er "på veien".... men kjører så mange bak-gater som mulig pga all oppmerksomheten den får ... Kan fort bli slitsomt det også! Men når alle barnesykdommene er borte vil den nok bli brukte mere...
Runar-CSi Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 17"ere på plass... så får jeg håpe det blir noe banekjøring neste år....
Runar-CSi Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 Jepp, syns de er mye kulere uten... De blir lakkert hvite om det ikke er mulig å få de til å se ok ut med den lakken som er på....
Espen M33 Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 Jepp, syns de er mye kulere uten... De blir lakkert hvite om det ikke er mulig å få de til å se ok ut med den lakken som er på.... De er stilige som sorte med blank kant, så jeg ville i tilfelle fått pulverlakka dem svart igjen. Tror desverre ikke de felgene der passer så godt i hvit.
BMW_Larsen Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 da er csiturbo i syden en tur..hehe.. ja behold felgene i orginal stand..
Runar-CSi Skrevet September 19, 2006 Forfatter Skrevet September 19, 2006 Og hjemme igjen.... Håper det er mulig å få de til å se sånn ca ok ut så jeg slipper å lakkere de... syns de er tøffest som de er nå....
Runar-CSi Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Har puslet litt med denne den siste tiden også... ikke rare greiene men kan ta noen bilder og legge inn imorra.... har også lagt et par nye planer som skal gjennomføres nå i vinter (Delene er snart på plass)
Runar-CSi Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Da har jeg montert 6000k Xenon kit i nærlysa, kommer kansje i fjærnlysa også. Ny cdspiller er på plass, Panasonic CQ-VD7003N og da vil også de målerne som sto oppe på dashbordet bli flytta og innfelt i midtkonsollen, sammen med en måler til som er på vei over fra USA. Ny bensinpumpe, bensin filter og ultra tynn vifte som skal være mellom radiatoren og motoren er også på vei over havet... Har og kjøpt meg 2 nye bilsten dempere framme og holder nå på å jakte opp 2 ekstra fjørbein som jeg kan kappe og sveise litt på i vinter... M-pedaler, handbrekk, belteputer og matter er også på plass
Kjell Rune Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 spiller jo ingen rolle dette når du ikke bruker den uansett. jeg har enda ikke sett den bilen din på veien jeg runar!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå