Lien Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Ser meget bra ut! Hvor mye skal du lade og når begynner den sånn ca. blåse for fullt?
Runar-CSi Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Eksos ble laget idag: Samtidig ble også bakfangeren ombygd for å få eksosen mer sentrert.
Ole@Automote Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 6 serie er knall tøft, og den blir ikke akuratt styggere ser jeg
Runar-CSi Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Straks klart til oppstart....
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 Takk for det.... Ikke vært mye oppdateringer den siste tida, har hatt et par feil som er rettet opp + div. annet... Har også kjøpt hus og ny båt så det har blitt litt lite tid til prosjektet også... Alt skal igrunn være klart nå så jeg håper på litt action i romjula...
Runar-CSi Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 Da har vi lagd coilover fjørbein framme: Nå skal de prøvemonteres så skal de sandblåses og lakkeres...
K Landre Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Da har vi lagd coilover fjørbein framme: Nå skal de prøvemonteres så skal de sandblåses og lakkeres... Hvordan fikk du til dette da? Gjenget du rett i stålet på fjørbeinet med gjengebakke eller? Coilovers er i allefall meget svert
Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 Nei det måtte nokk kappes og sveisest, nå er det også bestil Øhlins fjører i rett lengde så det blir nok bra... gleder meg til å se hvordan den blir.. Eneste som er dumt er at jeg må ha meg nye felger da gamlefelgene ikke går på foran lenger...
///MoePower Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Ja, sånn går det når man "tukler" for mye Du får love oss å ha filmkameraet stående å gå når dette her for første gang skal startes!
Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 litt morro med nye felger også... får prøve å ha noen på plass iløpet av neste uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå