Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
litt morro med nye felger også... får prøve å ha noen på plass iløpet av neste uke... :)

Heisann, her skjer det jo ting :)

Må si jeg beundrer pågangsmotet ditt.. Er ikke mange som bygger bilen så ferdig som dette før de begynner å bruke :) Du var jo tross alt "ferdig" for et år siden med annen motor :D

Hva faen skal du gjøre på nå når den blir HELT ferdig? Det har du ikke tenkt på?? :D

Stå på, dette blir morro!

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
litt morro med nye felger også... får prøve å ha noen på plass iløpet av neste uke... :)

Heisann, her skjer det jo ting :)

Må si jeg beundrer pågangsmotet ditt.. Er ikke mange som bygger bilen så ferdig som dette før de begynner å bruke :) Du var jo tross alt "ferdig" for et år siden med annen motor :D

Hva faen skal du gjøre på nå når den blir HELT ferdig? Det har du ikke tenkt på?? :D

Stå på, dette blir morro!

Finner vel alltid noe å gjør på.. Overtar hus rundt påske så bilen bør egentlig være klar til da for da får jeg nok å henge fingrene i..:) Har faktisk store planer om å få brukt bilen litt i sommer...:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei igjen Ola! Nei den har ikke fyrt enda, holdt på å forsket litt på det idag men manglet tenningslampe som taklet MSD tenninga så vi fikk ikkje sjekka hvordan tenninga er... Vi skal prøve på igjen mandag med bedre lampe.... Jeg kjenner at jeg gleder meg som en unge på juleaften :lol:

Coiloverfjørbeina er også ferdig nå så de blir montert sammen med Øhlins fjører og Bilsten dempere Mandag... :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Coilovers:

tboejvym3ka962vbzqcy.jpg

Fikk nye felger idag, 8,5 og 9,5x19 med 235/35 og 265/30 dekk:

aj3bl0fhppw6erakz9eq.jpg

gtg5ke5n9q7fyyrghb4u.jpg

hzbyhcn7ibt367prcksa.jpg

p7bpxz97ke5qpaln6x7n.jpg

y27xbo7d3wa6c2rlbs5l.jpg

rn52n9hrppo7nb537l9m.jpg

xzqrjxlh08bf0wz6ptz2.jpg

Jeg syns de sitter som et skudd på bilen men får jo ikke se helheten slik som bilen står nå og før den er lakkert igjen da...Satse på å gjør det snart...Har også kjøpt meg et sett med 17" Bbs RC siden jeg er så svak for de....Kjekt å kunne bytte litt.

Skrevet

Hehe... nei Borbet A er noen av de styggeste felgene jeg vet om.... 8) Jeg er egentlig helt ening med deg, noe av tida, men så liker jeg også at det ser litt voldsomt ut innimellom... Derfor jeg også kjøpte meg ett sett Bbs som sendes på oppussing nå som jeg kan bruke når jeg skal ha tidsriktige felger... :)

p9lvvqu778lyt9751xvl.jpg

Hehe.... Ja bremser kommer, men er nedprioritert så lenge bilen ikke går og ikke er ferdig lakkert... 356mm K-sport kommer!

Skrevet

synns bilen ble helrå med m6 felgene! gammelt møter nytt på en måte og dette er jo ikke no original bil lenger.

blir fett å se den med større bremser og ny lakk til sommeren.

denne må jeg bare se live!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...