Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe.... ja det er jeg forsåvidt enig i..... Fant en ekstern harddisk her en dag med endel bilder som aldri er lagt ut... Kansje de kommer ut en dag i påvente av noe nytt... Ting Tar Tid.... :oops:

• 2 weeks later...
Skrevet

Så grusomt.... Men... er iallefall i dialog med en ny type ang montering av sprut nå da så da kansje det skjer ting.... Begrepet Ting Tar Tid har fått en helt ny mening for meg iallefall... :shock:

• 2 months later...
Skrevet
Nå må du vel ha fått start vel?!

UTROLIG nok ikke... :? men det skal vist ikke være mye det står i så venter igrunn på en telefon snart.... :shock:

Skrevet
Nå må du vel ha fått start vel?!

UTROLIG nok ikke... :? men det skal vist ikke være mye det står i så venter igrunn på en telefon snart.... :shock:

Såpass å ja.. Er da ikke mange kveldene med arbeid det der..

Får håpe det blir nå da..

Skrevet

Nei det er ikke det... men har blitt litt nå og da siden han begynte. MEN det som står igjen er to kontakter til to tenningsmoduler så er den oppe og går. Han har faktisk ventet på de i over en mnd nå også men de er endelig kommet... JEg får bare holde fingrene krysset litt til... :oops:

Skrevet

jeg må si jeg misunner deg prosjektet ditt. blir sikkert sabla bra dette. tror nesten jeg må kjøpe meg en 6'er en dag i nærmere fremtid. ;)

Skrevet

Je det skal jeg gjøre Ola.. Men har hedligvis veldig lav utbeksling så kan hende den holder en liten stund... :?

Har litt lyst å prøve en 6tr M5 kasse, tåler den noe?

Skrevet
Je det skal jeg gjøre Ola.. Men har hedligvis veldig lav utbeksling så kan hende den holder en liten stund... :?

Har litt lyst å prøve en 6tr M5 kasse, tåler den noe?

Den girkassen kjenner jeg ikke til..

Jeg tok 3stk 265 kasser, og den nye eieren tok to til... Men etter at han byttet ut den etterhvert slitte Tilton 3 plater clutchen til en sachs sinterclutch, så virker det som drivverket lever lengre.. Nå kjører han på en E30 M3 girkasse, som tydeligvis holder bra sammen..

Litt uforklarlig, når alle girkasse havariene mine var under pådrag i 3. giret.. Skal ikke ha noe med clutch å gjøre men..

M3 girkassa er tydeligvis sterk iallefall.. hehe..

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...